Új kihívásokra új válaszok kellenek
Ha létezne egy toplista, amelyen a bolttulajdonosoknak mostanság a legtöbb ősz hajszálat okozó jelenségek szerepelnek, akkor az egyre nagyobb méreteket öltő munkaerőhiány, az elszálló bérköltségek, a fokozódó digitalizációs elvárások, a COVID miatti bizonytalanság és a hektikus árváltozások is bizonyára ott lennének az élmezőnyben. Az ősz hajszálak „csodaszerét” a drogériák polcain kell keresni – a felsorolt problémák együttes, megnyugtató „kezelésére”, és ezzel az eredményes működés garantálására pedig a Laurel hozza el a megoldást!
Legkésőbb mostanra a kiskereskedelmi szektor legóvatosabb szereplői is be kellett lássák: a fenti, várhatóan a közeljövőben sem enyhülő kihívások leküzdése lehetetlen a munkaerőt megtakarító, illetve általánosságban a hatékonyságot fokozó fejlesztések nélkül. Ennek az új korszaknak a fő hírnökei a Laurel saját fejlesztésű önkiszolgáló kasszái, melyek egy hónapra vetítve az aktuális „licitcsatákban” elhangzó bérek töredékéért képesek akár teljes egészében kiváltani a pénztárosi munkát. A multiktól a kisebb boltokig, itthon és külföldön is egyre több helyen bizonyító eszköz pedig csak egy a Laurel által biztosított megoldások igen széles palettájáról.
A SoluM elektronikus polccímkék például egyszerre spórolnak meg tetemes élőmunkát, és segítenek azonnal reagálni a sűrű árváltozásokra. A Laurel komplex kereskedelmi rendszeréhez elérhető automata rendelési modulok a dolgozók tehermentesítése mellett a precíz, egyenletes készletszintekről is gondoskodnak, de a VoCoVo fejhallgató rendszerek is élen járnak a meglévő állomány optimális kihasználásában. A mostani helyzetben több szempontból is aranyat érő innovációk sorát hosszasan folytathatnánk a PayPod nevű biztonságos, automata fizetési megoldástól a PDA-alapú árufeltöltésen át az online értékesítés kiépítéséig – a lényeg azonban most nem ezekben az egyébként világszínvonalú hardverekben és szoftverekben rejlik.
A Laurelnél hisszük ugyanis, hogy egy jól működő program vagy kereskedelmi rendszer ma már nem elég. Olyan megoldásokat kell alkotnunk, amivel a partnereink versenyelőnybe kerülnek, és a legjobbak tudnak lenni a piacon. Ennek érdekében a konkrét kihívások mögé nézve, átfogó elemzések és tanácsadás útján, a fenti technológiánkra és csaknem három évtizedes tapasztalatunkra építve alakítjuk ki és valósítjuk meg mindazt, ami ügyfeleinknek rövid távon stabilitást, hosszú távon pedig a legnagyobb profitot és folyamatos fejlődést hoz. Új szemlélet egy új korszak kezdetén – erre számíthat mindenki, aki minket választ.
Beszélgessünk! sales@laurel.hu
Kapcsolódó cikkeink
Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >Az önkiszolgáló kasszák vegyes fogadtatásra találtak Magyarországon
A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Elérte az 1 milliárd fontot a brit kényelmi kereskedelmi beruházások összege idén
Rekordot döntöttek az elmúlt évben az Egyesült Királyság helyi boltjaiba…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >