Új k+f innovációs központot nyitott a Mondelez az Egyesült Államokban
A Mondelez International május elején megnyitotta új globális k+f innovációs központját a New Jersey-beli Whippany-ban. A vállalat közlése szerint 50 millió dollárt invesztált az új létesítménybe, amely kísérletezéséhez és termelésméretezéshez szükséges kapacitással rendelkezik a sütik, kekszek és édességek, köztük olyan márkák, mint az Oreo, a Ritz és a Sour Patch Kids gyártása vonatkozásában.
„Ez a stratégiai befektetés lehetővé teszi számunkra, hogy izgalmas új áttörésekkel kísérletezhetünk a snackek terén, és megalkothatjuk a Mondelez snackek következő generációját” – mondta Daniel Ramos, a Mondelez kutatás-fejlesztési igazgatója és ügyvezető alelnöke. „Büszkék vagyunk arra, hogy e létesítményben összehozhatjuk az iparág vezető tehetségeit és képességeit annak érdekében, hogy közkedvelt snack portfóliónkban új termékek, csomagolások és folyamatok kerüljenek fejlesztésre.”
Norberto Chaclin, a Mondelez keksz és snack kutatás-fejlesztésért felelős globális alelnöke hozzátette, hogy az innovációs központ megnyitásával a Mondelez helyzetbe került és „New Jerseyben állítja fel a mércét a jövőbeni snack-innovációk számára világszerte”.
Az innovációs központ a Mondelez észak-amerikai központi irodája közelében található, és több mint 50 kutatás-fejlesztési szakembernek és péknek ad majd otthont. A központ dolgozói szorosan együttműködésben fognak dolgozni az észak-amerikai teamekkel, valamint a Mondelez vállalatok és a világ különböző pontjain működő K+F létesítmények csapataival – közölte a vállalat. A Whippany létesítmény a számos tervezett innováció közül az elektromos sütési technológiával kapcsolatos innováció támogatásában kap majd fontos szerepet, amely a vállalat 2050-re kitűzött célja, azaz az értéklánc egészében a net zero szén-dioxid-kibocsátás elérését mozdítja elő.
Kapcsolódó cikkeink
Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >