Új k+f innovációs központot nyitott a Mondelez az Egyesült Államokban
A Mondelez International május elején megnyitotta új globális k+f innovációs központját a New Jersey-beli Whippany-ban. A vállalat közlése szerint 50 millió dollárt invesztált az új létesítménybe, amely kísérletezéséhez és termelésméretezéshez szükséges kapacitással rendelkezik a sütik, kekszek és édességek, köztük olyan márkák, mint az Oreo, a Ritz és a Sour Patch Kids gyártása vonatkozásában.
„Ez a stratégiai befektetés lehetővé teszi számunkra, hogy izgalmas új áttörésekkel kísérletezhetünk a snackek terén, és megalkothatjuk a Mondelez snackek következő generációját” – mondta Daniel Ramos, a Mondelez kutatás-fejlesztési igazgatója és ügyvezető alelnöke. „Büszkék vagyunk arra, hogy e létesítményben összehozhatjuk az iparág vezető tehetségeit és képességeit annak érdekében, hogy közkedvelt snack portfóliónkban új termékek, csomagolások és folyamatok kerüljenek fejlesztésre.”
Norberto Chaclin, a Mondelez keksz és snack kutatás-fejlesztésért felelős globális alelnöke hozzátette, hogy az innovációs központ megnyitásával a Mondelez helyzetbe került és „New Jerseyben állítja fel a mércét a jövőbeni snack-innovációk számára világszerte”.
Az innovációs központ a Mondelez észak-amerikai központi irodája közelében található, és több mint 50 kutatás-fejlesztési szakembernek és péknek ad majd otthont. A központ dolgozói szorosan együttműködésben fognak dolgozni az észak-amerikai teamekkel, valamint a Mondelez vállalatok és a világ különböző pontjain működő K+F létesítmények csapataival – közölte a vállalat. A Whippany létesítmény a számos tervezett innováció közül az elektromos sütési technológiával kapcsolatos innováció támogatásában kap majd fontos szerepet, amely a vállalat 2050-re kitűzött célja, azaz az értéklánc egészében a net zero szén-dioxid-kibocsátás elérését mozdítja elő.
Kapcsolódó cikkeink
Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >