Új k+f innovációs központot nyitott a Mondelez az Egyesült Államokban
A Mondelez International május elején megnyitotta új globális k+f innovációs központját a New Jersey-beli Whippany-ban. A vállalat közlése szerint 50 millió dollárt invesztált az új létesítménybe, amely kísérletezéséhez és termelésméretezéshez szükséges kapacitással rendelkezik a sütik, kekszek és édességek, köztük olyan márkák, mint az Oreo, a Ritz és a Sour Patch Kids gyártása vonatkozásában.
„Ez a stratégiai befektetés lehetővé teszi számunkra, hogy izgalmas új áttörésekkel kísérletezhetünk a snackek terén, és megalkothatjuk a Mondelez snackek következő generációját” – mondta Daniel Ramos, a Mondelez kutatás-fejlesztési igazgatója és ügyvezető alelnöke. „Büszkék vagyunk arra, hogy e létesítményben összehozhatjuk az iparág vezető tehetségeit és képességeit annak érdekében, hogy közkedvelt snack portfóliónkban új termékek, csomagolások és folyamatok kerüljenek fejlesztésre.”
Norberto Chaclin, a Mondelez keksz és snack kutatás-fejlesztésért felelős globális alelnöke hozzátette, hogy az innovációs központ megnyitásával a Mondelez helyzetbe került és „New Jerseyben állítja fel a mércét a jövőbeni snack-innovációk számára világszerte”.
Az innovációs központ a Mondelez észak-amerikai központi irodája közelében található, és több mint 50 kutatás-fejlesztési szakembernek és péknek ad majd otthont. A központ dolgozói szorosan együttműködésben fognak dolgozni az észak-amerikai teamekkel, valamint a Mondelez vállalatok és a világ különböző pontjain működő K+F létesítmények csapataival – közölte a vállalat. A Whippany létesítmény a számos tervezett innováció közül az elektromos sütési technológiával kapcsolatos innováció támogatásában kap majd fontos szerepet, amely a vállalat 2050-re kitűzött célja, azaz az értéklánc egészében a net zero szén-dioxid-kibocsátás elérését mozdítja elő.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >