Új k+f innovációs központot nyitott a Mondelez az Egyesült Államokban
A Mondelez International május elején megnyitotta új globális k+f innovációs központját a New Jersey-beli Whippany-ban. A vállalat közlése szerint 50 millió dollárt invesztált az új létesítménybe, amely kísérletezéséhez és termelésméretezéshez szükséges kapacitással rendelkezik a sütik, kekszek és édességek, köztük olyan márkák, mint az Oreo, a Ritz és a Sour Patch Kids gyártása vonatkozásában.
„Ez a stratégiai befektetés lehetővé teszi számunkra, hogy izgalmas új áttörésekkel kísérletezhetünk a snackek terén, és megalkothatjuk a Mondelez snackek következő generációját” – mondta Daniel Ramos, a Mondelez kutatás-fejlesztési igazgatója és ügyvezető alelnöke. „Büszkék vagyunk arra, hogy e létesítményben összehozhatjuk az iparág vezető tehetségeit és képességeit annak érdekében, hogy közkedvelt snack portfóliónkban új termékek, csomagolások és folyamatok kerüljenek fejlesztésre.”
Norberto Chaclin, a Mondelez keksz és snack kutatás-fejlesztésért felelős globális alelnöke hozzátette, hogy az innovációs központ megnyitásával a Mondelez helyzetbe került és „New Jerseyben állítja fel a mércét a jövőbeni snack-innovációk számára világszerte”.
Az innovációs központ a Mondelez észak-amerikai központi irodája közelében található, és több mint 50 kutatás-fejlesztési szakembernek és péknek ad majd otthont. A központ dolgozói szorosan együttműködésben fognak dolgozni az észak-amerikai teamekkel, valamint a Mondelez vállalatok és a világ különböző pontjain működő K+F létesítmények csapataival – közölte a vállalat. A Whippany létesítmény a számos tervezett innováció közül az elektromos sütési technológiával kapcsolatos innováció támogatásában kap majd fontos szerepet, amely a vállalat 2050-re kitűzött célja, azaz az értéklánc egészében a net zero szén-dioxid-kibocsátás elérését mozdítja elő.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >