Új k+f innovációs központot nyitott a Mondelez az Egyesült Államokban
A Mondelez International május elején megnyitotta új globális k+f innovációs központját a New Jersey-beli Whippany-ban. A vállalat közlése szerint 50 millió dollárt invesztált az új létesítménybe, amely kísérletezéséhez és termelésméretezéshez szükséges kapacitással rendelkezik a sütik, kekszek és édességek, köztük olyan márkák, mint az Oreo, a Ritz és a Sour Patch Kids gyártása vonatkozásában.
„Ez a stratégiai befektetés lehetővé teszi számunkra, hogy izgalmas új áttörésekkel kísérletezhetünk a snackek terén, és megalkothatjuk a Mondelez snackek következő generációját” – mondta Daniel Ramos, a Mondelez kutatás-fejlesztési igazgatója és ügyvezető alelnöke. „Büszkék vagyunk arra, hogy e létesítményben összehozhatjuk az iparág vezető tehetségeit és képességeit annak érdekében, hogy közkedvelt snack portfóliónkban új termékek, csomagolások és folyamatok kerüljenek fejlesztésre.”
Norberto Chaclin, a Mondelez keksz és snack kutatás-fejlesztésért felelős globális alelnöke hozzátette, hogy az innovációs központ megnyitásával a Mondelez helyzetbe került és „New Jerseyben állítja fel a mércét a jövőbeni snack-innovációk számára világszerte”.
Az innovációs központ a Mondelez észak-amerikai központi irodája közelében található, és több mint 50 kutatás-fejlesztési szakembernek és péknek ad majd otthont. A központ dolgozói szorosan együttműködésben fognak dolgozni az észak-amerikai teamekkel, valamint a Mondelez vállalatok és a világ különböző pontjain működő K+F létesítmények csapataival – közölte a vállalat. A Whippany létesítmény a számos tervezett innováció közül az elektromos sütési technológiával kapcsolatos innováció támogatásában kap majd fontos szerepet, amely a vállalat 2050-re kitűzött célja, azaz az értéklánc egészében a net zero szén-dioxid-kibocsátás elérését mozdítja elő.
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >