Új kereskedelmi vezető a Szentkirályinál
A Szentkirályi Ásványvíz Kft.-nél 2013. januártól Barnáné Vitárius Márta tölti be a kereskedelmi vezetői pozíciót. A 36 fős csapat élén feladatai közé tartozik az értékesítési tevékenység összefogása, az éves szerződések megkötése és az új termékek sikeres bevezetése. Az idei év céljának tekinti többek között a saját kereskedelmi csapat fejlesztését, az új termékek piacra történő juttatását és a Szentkirályi termékek disztribúciójának növelését.
Barnáné Vitárius Márta (52) diplomáját a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskola kereskedelmi szakán közgazdászként szerezte, majd a European Business School Gazdasági Vezetők Nemzetközi Továbbképző Tagozatának Marketing Modulján vett részt. Pályafutását 1986-ban az Óbudai Közért Vállalatnál kezdte értékesítési osztályvezetőként. 1994-től a Buszesz Rt. értékesítési vezetője, ahol többek között az éves szerződések megkötése mellett a vidéki kirendeltségek kereskedelmi munkáját és a képviselői hálózatot irányította.
1997-től a Sláger Kereskedőház Rt. kereskedelmi igazgatójává nevezték ki, ahol feladatai közé tartozott az országos franchise üzletlánc fejlesztése valamint a beszerzési, értékesítési és marketing tevékenység irányítása. 2002-től a Spar Magyarország Kft. szortiment managereként felelős volt a hozzá tartozó szárazáru terület beszerzési tevékenységéért, valamint a sajátmárkás és elsőáras termékek fejlesztéséért. 2007-ben a Soós Tésztaipari Kft. kereskedelmi igazgatói pozícióját foglalta el, ahol a kereskedelem koordinálása mellett a kiállítások megszervezése (Anuga, Foodapest) is munkájához tartozott.
2012-ben csatlakozott a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-hez field sales managerként, majd ugyanazon év májusában key account vezetővé léptették elő. A kereskedelmi vezetői pozíciót 2013 januárja óta tölti be. „Magyar piacon, sikeres magyar vállalkozás kereskedelmi vezetőjének lenni egyszerre kihívás és megtisztelő pozíció is” – mondta Barnáné Vitárius Márta a kinevezésével kapcsolatban.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2011. január 1-jétől termékeinek egy részét – az Emese ásványvizeket, a Jégteákat, a Jégvizeket, az új limonádé termékeket, illetve a 0,25, a 0,33, és a 0,75 literes üveges kiszerelésű Szentkirályi ásványvizeket – közvetlenül, saját kereskedelmi csapatával értékesíti a HoReCa szektorban és szolgája ki a hazai és nemzetközi kereskedelmi láncokat. A cég 2013 januárjától a Szentkirályi PET palackos ásványvizek forgalmazását is saját kezébe vette és kibővített, 36 fős kereskedelmi csapatot állított fel annak érdekében, hogy a termékek disztribúcióját kiszélesítse.
E kereskedelmi csapat élére került a most kinevezett kereskedelmi vezető, aki kizárólag élelmiszer kereskedelmi cégeknél dolgozott, és ennek köszönhetően munkájában hasznosítani tudja nem csak az értékesítési területen, hanem a beszerzési oldalon és a hálózatirányításban szerzett tapasztalatát a Szentkirályinál. Feladatai közé tartozik az értékesítési tevékenység összefogása, az éves szerződések megkötése és az új termékek sikeres bevezetése. Az idei év céljának tekinti többek között a saját kereskedelmi csapat fejlesztését, a Szentkirályi és Emese ásványvizek mellett az ízesített termékek – limonádék és Jégvizek, valamint az új fejlesztésű Aqua Elixis gyógynövénytartalmú üdítőital — disztribúciójának növelését.
Barnáné Vitárius Márta angolul és németül középfokon beszél. Házas, hobbija az autóvezetés, az utazás és más, a számára ismeretlen kultúrák megismerése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >