Új kedvezmények, fejlesztések és rekordév a budapesti fürdőkben
Május 1-jén hivatalosan is megnyílnak a budapesti strandok, ám az időjárás könnyen módosíthatja a terveket – mondta el Szűts Ildikó, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vezérigazgatója a Pénzcentrumnak adott interjúban. A járványidőszak hatásai ma is érződnek: a vendégszám tudatosan alacsonyabb a korábbiaknál, a cél a minőség és az élmény javítása, nem pedig a tömegek növelése.
Július 1-jétől új kedvezményrendszer lép életbe: reggeli és esti időpontokban 50%-os kedvezménnyel látogathatják a budapestiek és a diákok a fürdőket. Emellett időpontfoglalásos rendszert is tesztelnek a Rudas fürdőben, hogy csökkentsék a zsúfoltságot.
A Széchenyi fürdőben zajlik az úszómedence felújítása, június végére készül el. A Rudas fürdő szaunarészlegét már átadták, a Lukács fürdőnél pedig a mellékhelyiségeket és zuhanyzókat újítják meg. Októbertől bezár a Gellért fürdő is, ahol a teljes felújítás 2028-ra fejeződhet be.
A cég kommunikációs kampányokat indít a fiatalok körében a gyógyvíz stresszkezelő és egészségmegőrző hatásáról, hogy a budapesti fürdők ne csak turisztikai látványosságként, hanem egészségmegőrző helyként is ismertebbé váljanak.
2024-ben minden eddigi árbevételi rekord megdőlt: a társaság 26 milliárd forintos bevételt és 6,2 milliárd forintos profitot ért el. Az áremelések mértéke átlagosan 5% volt, a fürdőszolgáltatások színvonalát pedig nemzetközi példák alapján igazították a piaci elvárásokhoz.
A munkaerőhiány továbbra is kihívás: az alapbérek emelésével sikerült stabilizálni a létszámot, de a műszaki szakemberek és az úszómesterek utánpótlása nehézségekbe ütközik. A takarítási feladatokat továbbra is belső munkatársakkal oldják meg a minőség fenntartása érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelező légitársasági csődvédelmi alapot javasol az Európai Utazási Irodák és Utazásszervezők Szövetsége
A globális turizmus folyamatos növekedése és az utazási kedv erősödése…
Tovább olvasom >Nagy potenciál rejlik a konferenciaturizmusban
Az államtitkár hangsúlyozta, hogy a konferenciaturizmusban hosszú távú növekedési potenciál…
Tovább olvasom >Idén is díjazták a legjobb konferencia és wellness szállodákat
Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott Aranynap-díjat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >