Új kampánnyal tér vissza a Stella Artois ikonikus „David és Dave” párosa
A Stella Artois idén nyáron különleges kampánnyal örvendezteti meg rajongóit az Egyesült Államokban: visszatér a rajongók kedvence, a fiktív Beckham testvérpár, David (David Beckham) és Dave (Matt Damon).
Az új reklámfilm, „The Collection”, a Super Bowl alatt debütált első rész folytatása, amelyben Dave büszkén mutatja meg testvérének, Davidnek különleges pohárgyűjteményét: az 50 amerikai államot szimbolizáló Stella Artois kollekciót. A történet szerint már csak Wyoming hiányzik a teljes készletből – és mi a reklámban „mese”, az most valósággá válik a rajongók számára is.
A Stella Artois „Fifty States of Stella” néven limitált kiadású pohárkollekciót dob piacra, amely minden amerikai állam egyedi hangulatát és jelképeit idézi fel – Floridához például pálmafák, Marylandhez rák motívum tartozik. A különleges poharak június 23-ától országszerte elérhetők, a bevételt pedig a sörmárka stratégiai partnere, a Water.org kapja, amely 2015 óta több mint 5,7 millió embernek segített tiszta ivóvízhez jutni világszerte.
„A Stella Artois mindig is arról szólt, hogyan tegyük különlegesebbé a hétköznapokat. Ezzel az egyes államokat szimbolizáló poharakból álló egyedi kollekcióval most mindenki megélheti Dave pohárgyűjtő szenvedélyét saját otthonában is” – mondta Chris Jones, az Anheuser-Busch prémium márkák marketingigazgatója.
Már évtizedek óta a márka része a Stella Artois jellegzetes sörös pohara, melyet sok rajongó gyűjti is. Az új kampány ezt a rajongást ünnepli: nemcsak a különleges poharakat emeli ki, hanem azt is, hogy egy megfelelően csapolt Stella a hétköznapokat is különlegesebbé teheti.
Kapcsolódó cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megérkezett az OKSZ kommentár a májusi kiskereskedelmi adathoz
A májusi kiskereskedelmi adatok újabb figyelmeztetést hordoznak: a kormányzat által…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Csökkent a kiskereskedelem lendülete májusban
A húsvéti költések után lassult a kiskereskedelmi forgalom bővülése májusban:…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: A nagyobb lendületre vár a kiskereskedelem
A május elég rosszul alakult a boltokban, különösen az élelmiszerüzletekben,…
Tovább olvasom >