Új kampánnyal tér vissza a Stella Artois ikonikus „David és Dave” párosa
A Stella Artois idén nyáron különleges kampánnyal örvendezteti meg rajongóit az Egyesült Államokban: visszatér a rajongók kedvence, a fiktív Beckham testvérpár, David (David Beckham) és Dave (Matt Damon).
Az új reklámfilm, „The Collection”, a Super Bowl alatt debütált első rész folytatása, amelyben Dave büszkén mutatja meg testvérének, Davidnek különleges pohárgyűjteményét: az 50 amerikai államot szimbolizáló Stella Artois kollekciót. A történet szerint már csak Wyoming hiányzik a teljes készletből – és mi a reklámban „mese”, az most valósággá válik a rajongók számára is.
A Stella Artois „Fifty States of Stella” néven limitált kiadású pohárkollekciót dob piacra, amely minden amerikai állam egyedi hangulatát és jelképeit idézi fel – Floridához például pálmafák, Marylandhez rák motívum tartozik. A különleges poharak június 23-ától országszerte elérhetők, a bevételt pedig a sörmárka stratégiai partnere, a Water.org kapja, amely 2015 óta több mint 5,7 millió embernek segített tiszta ivóvízhez jutni világszerte.
„A Stella Artois mindig is arról szólt, hogyan tegyük különlegesebbé a hétköznapokat. Ezzel az egyes államokat szimbolizáló poharakból álló egyedi kollekcióval most mindenki megélheti Dave pohárgyűjtő szenvedélyét saját otthonában is” – mondta Chris Jones, az Anheuser-Busch prémium márkák marketingigazgatója.
Már évtizedek óta a márka része a Stella Artois jellegzetes sörös pohara, melyet sok rajongó gyűjti is. Az új kampány ezt a rajongást ünnepli: nemcsak a különleges poharakat emeli ki, hanem azt is, hogy egy megfelelően csapolt Stella a hétköznapokat is különlegesebbé teheti.
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >