Új kampánnyal tér vissza a Stella Artois ikonikus „David és Dave” párosa
A Stella Artois idén nyáron különleges kampánnyal örvendezteti meg rajongóit az Egyesült Államokban: visszatér a rajongók kedvence, a fiktív Beckham testvérpár, David (David Beckham) és Dave (Matt Damon).
Az új reklámfilm, „The Collection”, a Super Bowl alatt debütált első rész folytatása, amelyben Dave büszkén mutatja meg testvérének, Davidnek különleges pohárgyűjteményét: az 50 amerikai államot szimbolizáló Stella Artois kollekciót. A történet szerint már csak Wyoming hiányzik a teljes készletből – és mi a reklámban „mese”, az most valósággá válik a rajongók számára is.
A Stella Artois „Fifty States of Stella” néven limitált kiadású pohárkollekciót dob piacra, amely minden amerikai állam egyedi hangulatát és jelképeit idézi fel – Floridához például pálmafák, Marylandhez rák motívum tartozik. A különleges poharak június 23-ától országszerte elérhetők, a bevételt pedig a sörmárka stratégiai partnere, a Water.org kapja, amely 2015 óta több mint 5,7 millió embernek segített tiszta ivóvízhez jutni világszerte.
„A Stella Artois mindig is arról szólt, hogyan tegyük különlegesebbé a hétköznapokat. Ezzel az egyes államokat szimbolizáló poharakból álló egyedi kollekcióval most mindenki megélheti Dave pohárgyűjtő szenvedélyét saját otthonában is” – mondta Chris Jones, az Anheuser-Busch prémium márkák marketingigazgatója.
Már évtizedek óta a márka része a Stella Artois jellegzetes sörös pohara, melyet sok rajongó gyűjti is. Az új kampány ezt a rajongást ünnepli: nemcsak a különleges poharakat emeli ki, hanem azt is, hogy egy megfelelően csapolt Stella a hétköznapokat is különlegesebbé teheti.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti a Walmart a munkavállalói kedvezmények körét
Bővül a Walmart munkavállalói kedvezményeinek köre, és az amerikai dolgozók…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >