Új kampánnyal népszerűsíti a Żabka instore szolgáltatásait
A lengyel Żabka kiskereskedelmi vállalat új kampányt indított Załatw to w Żabce (Szerezd be a Żabkában!) címmel az üzleteiben kínált szolgáltatások széles körének népszerűsítésére.
A június 5-től 2024. július 2-ig tartó kampány a televízióban, a rádióban, az interneten, valamint az üzletekben és a Żappka alkalmazáson fut – közölte a vállalat.
A kampány kreatív koncepcióját és a reklámszpotokat a GONG ügynökség jegyzi, míg a médiavásárlásért a Value Media volt felelős.
A Żabka számos szolgáltatást kínál üzleteiben, többek között számlabefizetést, készpénzbefizetést vagy -felvételt, valamint csomagküldést és -átvételt.
Przemysław Tomaszewski, a Żabka Polska értékesítési és szolgáltatásfejlesztési igazgatója kifejtette:
– Mi vagyunk az egyetlen vállalat Lengyelországban, amely a szolgáltatások ilyen széles körét kínálja vásárlóinak immár több mint 10 000 helyszínen. Ahelyett, hogy sok helyre kellene ellátogatnia, csak jöjjön el a legközelebbi Żabka üzletbe, ahol számos ügyet intézhet bárki gyorsan és kényelmesen.
– Küldetésünkkel összhangban egyszerűsítjük az emberek életét, és segítünk nekik időt megtakarítani. A „Załatw to w Żabce” kampányban nemcsak az olyan jól ismert szolgáltatásokat mutatjuk be, mint a csomagátvétel és -küldés vagy telefonfeltöltés, hanem a legújabb, innovatív szolgáltatásokat is, mint például a cipőtisztítás vagy az okostelefon javíttatása.
A kampány ideje alatt a Żabka promóciós árakat kínál egyes szolgáltatásaira, így cipőtisztításra és telefonjavításra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >Nem a patikákon múlik – önkéntes árkorlátot kérne a kormány a gyógyszerpiaci szereplőktől
A kormány a nem támogatott gyógyszerek árának letörését tűzte ki…
Tovább olvasom >