Új kampánnyal népszerűsíti a Żabka instore szolgáltatásait
A lengyel Żabka kiskereskedelmi vállalat új kampányt indított Załatw to w Żabce (Szerezd be a Żabkában!) címmel az üzleteiben kínált szolgáltatások széles körének népszerűsítésére.
A június 5-től 2024. július 2-ig tartó kampány a televízióban, a rádióban, az interneten, valamint az üzletekben és a Żappka alkalmazáson fut – közölte a vállalat.
A kampány kreatív koncepcióját és a reklámszpotokat a GONG ügynökség jegyzi, míg a médiavásárlásért a Value Media volt felelős.
A Żabka számos szolgáltatást kínál üzleteiben, többek között számlabefizetést, készpénzbefizetést vagy -felvételt, valamint csomagküldést és -átvételt.
Przemysław Tomaszewski, a Żabka Polska értékesítési és szolgáltatásfejlesztési igazgatója kifejtette:
– Mi vagyunk az egyetlen vállalat Lengyelországban, amely a szolgáltatások ilyen széles körét kínálja vásárlóinak immár több mint 10 000 helyszínen. Ahelyett, hogy sok helyre kellene ellátogatnia, csak jöjjön el a legközelebbi Żabka üzletbe, ahol számos ügyet intézhet bárki gyorsan és kényelmesen.
– Küldetésünkkel összhangban egyszerűsítjük az emberek életét, és segítünk nekik időt megtakarítani. A „Załatw to w Żabce” kampányban nemcsak az olyan jól ismert szolgáltatásokat mutatjuk be, mint a csomagátvétel és -küldés vagy telefonfeltöltés, hanem a legújabb, innovatív szolgáltatásokat is, mint például a cipőtisztítás vagy az okostelefon javíttatása.
A kampány ideje alatt a Żabka promóciós árakat kínál egyes szolgáltatásaira, így cipőtisztításra és telefonjavításra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >Árstopok és gazdasági intézkedések Közép-Európában: egyre több ország védekezik az infláció ellen
Miközben Magyarországon ismét napirendre került az árstopok bevezetése, Lengyelországban az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >