Új kampánnyal népszerűsíti a Żabka instore szolgáltatásait
A lengyel Żabka kiskereskedelmi vállalat új kampányt indított Załatw to w Żabce (Szerezd be a Żabkában!) címmel az üzleteiben kínált szolgáltatások széles körének népszerűsítésére.
A június 5-től 2024. július 2-ig tartó kampány a televízióban, a rádióban, az interneten, valamint az üzletekben és a Żappka alkalmazáson fut – közölte a vállalat.
A kampány kreatív koncepcióját és a reklámszpotokat a GONG ügynökség jegyzi, míg a médiavásárlásért a Value Media volt felelős.
A Żabka számos szolgáltatást kínál üzleteiben, többek között számlabefizetést, készpénzbefizetést vagy -felvételt, valamint csomagküldést és -átvételt.
Przemysław Tomaszewski, a Żabka Polska értékesítési és szolgáltatásfejlesztési igazgatója kifejtette:
– Mi vagyunk az egyetlen vállalat Lengyelországban, amely a szolgáltatások ilyen széles körét kínálja vásárlóinak immár több mint 10 000 helyszínen. Ahelyett, hogy sok helyre kellene ellátogatnia, csak jöjjön el a legközelebbi Żabka üzletbe, ahol számos ügyet intézhet bárki gyorsan és kényelmesen.
– Küldetésünkkel összhangban egyszerűsítjük az emberek életét, és segítünk nekik időt megtakarítani. A „Załatw to w Żabce” kampányban nemcsak az olyan jól ismert szolgáltatásokat mutatjuk be, mint a csomagátvétel és -küldés vagy telefonfeltöltés, hanem a legújabb, innovatív szolgáltatásokat is, mint például a cipőtisztítás vagy az okostelefon javíttatása.
A kampány ideje alatt a Żabka promóciós árakat kínál egyes szolgáltatásaira, így cipőtisztításra és telefonjavításra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Automatizálja logisztikai raktárát a Rossmann Lengyelországban
Jelentős fejlesztésbe kezdett a Rossmann lengyelországi logisztikai központjában: a Pyskowice…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >