Új kampánnyal népszerűsíti a Żabka instore szolgáltatásait
A lengyel Żabka kiskereskedelmi vállalat új kampányt indított Załatw to w Żabce (Szerezd be a Żabkában!) címmel az üzleteiben kínált szolgáltatások széles körének népszerűsítésére.
A június 5-től 2024. július 2-ig tartó kampány a televízióban, a rádióban, az interneten, valamint az üzletekben és a Żappka alkalmazáson fut – közölte a vállalat.
A kampány kreatív koncepcióját és a reklámszpotokat a GONG ügynökség jegyzi, míg a médiavásárlásért a Value Media volt felelős.
A Żabka számos szolgáltatást kínál üzleteiben, többek között számlabefizetést, készpénzbefizetést vagy -felvételt, valamint csomagküldést és -átvételt.
Przemysław Tomaszewski, a Żabka Polska értékesítési és szolgáltatásfejlesztési igazgatója kifejtette:
– Mi vagyunk az egyetlen vállalat Lengyelországban, amely a szolgáltatások ilyen széles körét kínálja vásárlóinak immár több mint 10 000 helyszínen. Ahelyett, hogy sok helyre kellene ellátogatnia, csak jöjjön el a legközelebbi Żabka üzletbe, ahol számos ügyet intézhet bárki gyorsan és kényelmesen.
– Küldetésünkkel összhangban egyszerűsítjük az emberek életét, és segítünk nekik időt megtakarítani. A „Załatw to w Żabce” kampányban nemcsak az olyan jól ismert szolgáltatásokat mutatjuk be, mint a csomagátvétel és -küldés vagy telefonfeltöltés, hanem a legújabb, innovatív szolgáltatásokat is, mint például a cipőtisztítás vagy az okostelefon javíttatása.
A kampány ideje alatt a Żabka promóciós árakat kínál egyes szolgáltatásaira, így cipőtisztításra és telefonjavításra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Lezárult az idei mobil-visszagyűjtő kampány az Auchanban
Az Auchan Magyarország idén is csatlakozott a KÖVET Egyesület, a Jane…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Romániában terjeszkedik a lengyel kiskereskedelmi vállalat, a Zabka
Romániában terjeszkedik a lengyel kiskereskedelmi vállalat, a Zabka – írja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új dimenziót nyit a kiskereskedelmi forgalom mérésben a Háztartáspanel – Consumer Panel Hungary GfK Kft. és a Retail Zoom együttműködési megállapodása
Egy rendkívüli jelentőséggel bíró együttműködési megállapodás, mely egyesíti a Háztartáspanel…
Tovább olvasom >Nyáron is pörög a játékpiac – így vakációznak a kisgyerekes családok
Zsonglőrködés a szabadságokkal, erősítés a nagyszülőktől és táborok széles kínálata:…
Tovább olvasom >A fenntartható jövőt a jelenben alapozza meg a SPAR
A SPAR Magyarország vállalatfilozófiájának fontos részét képezi környezettudatosság, a társadalmi…
Tovább olvasom >