Új kampánnyal erősít a Gösser
Hűsítő kortyokkal és magával ragadó képsorokkal indult május 15-én a Gösser új kampánya. Fejet hajt a tradíciók előtt, mégis elrugaszkodik a megszokott reklámoktól. A sörmárka arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy tartsanak bátran szünetet és adják át magukat az értékes pillanatoknak, hiszen az élet így lehet: Gut. Besser. Gösser.
A márka olyan természetközeli és kiegyensúlyozott példát mutat, amely az élet kompromisszummentes élvezetére buzdít. A kampány és a brandfilozófia is arra sarkallja a fogyasztókat, hogy vegyenek vissza az intenzív tempóból, feledkezzenek bele a hétköznapi és megismételhetetlen pillanatokba, hiszen a Gösser is jobban esik lassan kortyolva.
„Sokunk számára ismerős lehet az ambivalens érzés, amikor egyszerre szeretnénk a lehető legmagasabb teljesítményt nyújtva megfelelni az elvárásoknak, miközben legszívesebben lassítanánk és megpihennénk kicsit. Legújabb kampányunkban ezt a hangulatot és az értékes pillanatokban rejlő feltöltődés lehetőségét igyekeztünk megragadni kiváló szakemberek segítségével. Igazán izgalmas volt látni, ahogy a közös vízió megvalósul és „gösseressé” válik”
– mondta el Horváth Hanna a Gösser márka menedzsere.
A reklámfilmek változatos élethelyzeteken keresztül mutatják be a sodró világ alternatíváit. Az ACG Reklámügynökség által fejlesztett kampány hangsúlyozza, hogy egy kis odafigyeléssel a leghétköznapibb helyzetekben is felfedezhetünk olyan pillanatokat, amelyekben érdemes elmerülni, mindezt hosszú tervezés nélkül úgy, hogy közben nem maradunk le semmiről. Szász Attila, Balázs Béla-díjas rendező (Apró mesék, Örök tél, Félvilág), Dobos Tamás operatőr (Mindörökké, Természetes fény) és Hargittai László “Pamacs” vágó (Hat hét, Vadlovak, Puskás Hungary) dolgoztak azon, hogy ezek az üzenetek, belső gondolatok szavak nélkül is megjelenjenek a filmvásznon, így az új kampány elemei a harsány reklámblokkokon belül is a lelassulás szigetévé válhatnak.
„Egy szívből szóló, érzelmekre ható kampány megalkotása volt a célunk, amelyen a filmes szakma krémjével dolgozhattunk együtt. Minket is inspirált, ahogyan elragadta őket a reklámfilm hangulata, illetve motivált az eltökéltségük, a teljes csapat a legjobbra törekedett”
– tette hozzá Lőrincz Barbara, a prémium márkák group brand managere.
A 2023 májusától futó integrált kampány az adott médium előnyeit és sajátosságait leginkább kihasználva igyekszik a befogadókat lassításra és elmélyülésre buzdítani. A 360 fokos médiamixben hangsúlyos szerepet kapnak a digitális és social csatornák, rendhagyó PR megoldások, valamint olyan helyzetspecifikus megoldásokkal is találkozhatunk, mint a városi sétára buzdító CLP a buszmegállókban. A kampány további aktivitásairól a későbbiekben oszt meg információt a vállalat.
„A HEINEKEN Hungária minden sörmárkájánál a folyamatos alkalmazkodásra és innovációra törekszünk: igaz ez az idén 150 éves Heinekenre, a legmélyebb hazai gyökerekkel rendelkező Sopronira és a megújult Gösserre is. A legújabb kampányunkban megmutatjuk, hogy miért éri meg elmerülni a pillanatban, és azt, hogy a lazítást élvezni szabad.”
– emelte ki Perényi Katalin, a HEINEKEN Hungária Marketing és Kereskedelmi Marketing Igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás és ellentétes trendek a világban
Az idei év harmadik negyedévében az Egyesült Államokban visszaesés figyelhető…
Tovább olvasom >Maradt a 2 százalékos infláció az euróövezetben júliusban
Június után júliusban is 2 százalék volt az éves infláció…
Tovább olvasom >A magyar kkv-k közel kétharmada tervez fizetésemelést a következő 12 hónapban
A kis- és középvállalkozások (kkv) 65 százaléka a következő 12…
Tovább olvasom >