Új kampánnyal buzdít ünneplésre a Borsodi a bajnokság alatt

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 05. 31. 11:16

A Borsodi Sörgyár új kampánnyal buzdítja a magyarokat, hogy a barátaikkal közösen szurkoljanak a magyar labdarúgó-válogatottnak a 2024-es Európa-bajnokság alatt. A Borsodi, mint a válogatott hivatalos söre, a „Együtt a csapat!” kezdeményezéssel kívánja erősíteni a közösségi szurkolást. A kampány május végén indult, és különösen a június 19-i, Németország elleni sorsdöntő mérkőzésre koncentrál.

Fontosnak tartják, hogy a 2024-es Európa-bajnokság alatt is minél több magyar ember tudjon együtt szurkolni a válogatottnak

A Magyar Labdarugó Szövetséggel közös partnerség keretében a Borsodi több mint egy egyszerű szponzorációra törekszik. A vállalat aktívan részt vesz a szurkolói kultúra erősítésében, és a kampány során külön hangsúlyt fektet a közösségi élmények elősegítésére. A Borsodi Sörgyár marketingigazgatója, Spiegel György elmondta, hogy a futball mélyen gyökerezik a cég DNS-ében, és szeretnék, ha a válogatott sikereihez közvetlenül is hozzájárulhatnának.

A kampány részeként a Borsodi két válogatott játékos, Nagy Ádám és Nagy Zsolt közreműködésével videóüzenetet küldött a hazai vállalatok vezetőinek. A felhívásban arra kérik őket, hogy június 19-én engedjék el időben a dolgozóikat, hogy a munkahelyükről bárhonnan időben elérhessék a közös szurkolói helyszíneket. A Borsodi ezzel a lépéssel nem csak a szurkolást, hanem a munkahelyi közösségek erősítését is célzó kezdeményezést indított útjára, remélve, hogy más vállalatok is csatlakoznak majd a kezdeményezéshez.

Kapcsolódó cikkeink