Új kampánnyal buzdít ünneplésre a Borsodi a bajnokság alatt
A Borsodi Sörgyár új kampánnyal buzdítja a magyarokat, hogy a barátaikkal közösen szurkoljanak a magyar labdarúgó-válogatottnak a 2024-es Európa-bajnokság alatt. A Borsodi, mint a válogatott hivatalos söre, a „Együtt a csapat!” kezdeményezéssel kívánja erősíteni a közösségi szurkolást. A kampány május végén indult, és különösen a június 19-i, Németország elleni sorsdöntő mérkőzésre koncentrál.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/06/Kepernyofoto-2024-06-01-14.06.45-1024x402.png)
Fontosnak tartják, hogy a 2024-es Európa-bajnokság alatt is minél több magyar ember tudjon együtt szurkolni a válogatottnak
A Magyar Labdarugó Szövetséggel közös partnerség keretében a Borsodi több mint egy egyszerű szponzorációra törekszik. A vállalat aktívan részt vesz a szurkolói kultúra erősítésében, és a kampány során külön hangsúlyt fektet a közösségi élmények elősegítésére. A Borsodi Sörgyár marketingigazgatója, Spiegel György elmondta, hogy a futball mélyen gyökerezik a cég DNS-ében, és szeretnék, ha a válogatott sikereihez közvetlenül is hozzájárulhatnának.
A kampány részeként a Borsodi két válogatott játékos, Nagy Ádám és Nagy Zsolt közreműködésével videóüzenetet küldött a hazai vállalatok vezetőinek. A felhívásban arra kérik őket, hogy június 19-én engedjék el időben a dolgozóikat, hogy a munkahelyükről bárhonnan időben elérhessék a közös szurkolói helyszíneket. A Borsodi ezzel a lépéssel nem csak a szurkolást, hanem a munkahelyi közösségek erősítését is célzó kezdeményezést indított útjára, remélve, hogy más vállalatok is csatlakoznak majd a kezdeményezéshez.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >Kiváló elismerést érő munkahelyi gyakorlatok a Borsodi Sörgyárnál
A Borsodi Sörgyár is elnyerte a Hungarian Business Leaders Forum…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >