Új jégkrémmárkát vezet be az Algida
Új, 17 termékből álló jégkrémcsaládot vezet be az Algida, a magyar piacon már áprilistól országszerte elérhetővé válnak az újdonságok. Az Algida Smile széles, kedvező ár-érték arányú termékportfóliója a legkedveltebb alapízekre – csokoládé, vanília, eper – épít, illetve lefed minden, keresett kiszerelést. Utóbbi azt jelenti, hogy a szortimentben megtalálható a 900 ml-es és az 1,4 literes dobozos kiszerelés éppúgy, mint a multipack csomagokban forgalmazott pálcikás és tölcséres jégkrémek.
Az Algida Smile figyelmet fordít a gyermekek felelős jégkrémfogyasztására is: az Algida Kid’s Smile almárka termékei között kizárólag olyan, gyerekeknek szánt jégkrémek szerepelnek, melyek megfelelnek az Unilever Responsibly Made For Kids irányelveinek. Ez azt jelenti, hogy az Algida Kid’s Smile jégkrémek összhangban vannak az Egészségügyi Világszervezet (WHO) táplálkozástani ajánlásaival, vagyis adagonként legfeljebb 110 kcal energia-, 3 g telítettzsír-, valamint maximum 12 g cukortartalommal rendelkeznek.
Az új termékcsalád bevezetéséhez egy jótékonysági akció is kapcsolódik. A SPAR Magyarországgal közös kezdeményezés keretében május és június között minden eladott Algida Smile dobozos és multipack megvásárlása után 50 forintot adományoznak a Mosoly Alapítványnak. Ezzel olyan családok jóllétéhez is szeretnének hozzájárulni, amelyekben a gyermek súlyos, hosszantartó betegsége miatt kevesebb a felhőtlen pillanat.
Kapcsolódó cikkeink
Limitált kiadású „Emily In Paris” jégkrémet dob piacra a Häagen-Dazs
„Be More Emily” címmel indított új globális kampányt a Häagen-Dazs…
Tovább olvasom >Az MDOSZ a népszerű nyári csemegékre fókuszál
A nyár legkedveltebb hűsítői között találjuk a fagylaltot, a jégkrémet…
Tovább olvasom >Häagen-Dazs – Új ízek a portfólióban
Ízesítések tekintetében nem csak választékos, de innovatív is a Häagen-Dazs…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >