Új jégkrémmárkát vezet be az Algida
Új, 17 termékből álló jégkrémcsaládot vezet be az Algida, a magyar piacon már áprilistól országszerte elérhetővé válnak az újdonságok. Az Algida Smile széles, kedvező ár-érték arányú termékportfóliója a legkedveltebb alapízekre – csokoládé, vanília, eper – épít, illetve lefed minden, keresett kiszerelést. Utóbbi azt jelenti, hogy a szortimentben megtalálható a 900 ml-es és az 1,4 literes dobozos kiszerelés éppúgy, mint a multipack csomagokban forgalmazott pálcikás és tölcséres jégkrémek.
Az Algida Smile figyelmet fordít a gyermekek felelős jégkrémfogyasztására is: az Algida Kid’s Smile almárka termékei között kizárólag olyan, gyerekeknek szánt jégkrémek szerepelnek, melyek megfelelnek az Unilever Responsibly Made For Kids irányelveinek. Ez azt jelenti, hogy az Algida Kid’s Smile jégkrémek összhangban vannak az Egészségügyi Világszervezet (WHO) táplálkozástani ajánlásaival, vagyis adagonként legfeljebb 110 kcal energia-, 3 g telítettzsír-, valamint maximum 12 g cukortartalommal rendelkeznek.
Az új termékcsalád bevezetéséhez egy jótékonysági akció is kapcsolódik. A SPAR Magyarországgal közös kezdeményezés keretében május és június között minden eladott Algida Smile dobozos és multipack megvásárlása után 50 forintot adományoznak a Mosoly Alapítványnak. Ezzel olyan családok jóllétéhez is szeretnének hozzájárulni, amelyekben a gyermek súlyos, hosszantartó betegsége miatt kevesebb a felhőtlen pillanat.
Kapcsolódó cikkeink
KAKTUS FLEXI
Almaízű, zselés pálcikás jégkrém alma szorbé, rágógumiízű bevonattal és szárított…
Tovább olvasom >Häagen-Dazs „A város esszenciája” jégkrémkollekció
Az egyetlen jégkrémválogatás, amely elmerít a világ ikonikus városaiban, megidézve…
Tovább olvasom >Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >