Új játékos a hazai energiaitalok között
Egy igazán „csábító” márka érkezett Magyarországra: a Playboy energiaital üde színfoltként mutatkozik be a hazai piacon.A világmárka néhány év várakozást követően, az európai ízvilágnak megfelelően adaptálva kerül a hazai polcokra. Valódi ginseng, guarana, damiana és shizandra tartalmának köszönhetően több, mint egy energiaital. – Bízunk abban, hogy nevéhez méltóan a Playboy Energy Drink energiával tölti fel nemcsak a fogyasztókat, hanem a teljes piacot – mondta Modróczky Tímea, a Playbev CEE Kft. marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >