Új ízzel bővül a Dreher 24 alkoholmentes termékcsalád
Idén újabb ízzel bővül a Dreher 24 alkoholmentes termékcsalád, a citrom, gránátalma és pomelo-grapefruit ízesítés mellett ezentúl meggy-szeder változat is elérhető. A Dreher 24 meggy-szeder is, hasonlóan a többi ízesített variánshoz, 0,0 százalékos alkoholtartalmú.
Az ízesített sörök piaca volumenben és a célközönség tekintetében is évek óta rendkívül dinamikusan tágul. A teljes kiskereskedelmi sörpiac 4,6%-át* adják az ízesített sörök, ez az arány pedig folyamatosan nő. A Dreher 24 márka célja az, hogy minél több alkoholmentes sör alternatívát kínáljon a fogyasztóinak, ezért 2020-ban az ízvariánsok portfóliója tovább bővül a Dreher 24 meggy-szeder ízesítésű alkoholmentes sörrel. A többi ízesített variánshoz hasonlóan az új íz is 0,0% alkoholtartalmú.
„A célunk az volt, hogy egy különleges ízzel kedveskedjünk fogyasztóinknak és a frissítő italok kedvelőinek, hogy az otthonaikba tudják varázsolni a közeledő nyár hangulatát. A meggy-szeder frissítő ízét a két fanyar gyümölcs ízének párosítása adja meg. Az új íz mellett a teljes termékcsalád csomagolása megújult. A design letisztultabb lett, hogy még inkább tükrözze az anyamárka értékeit” – mondta Fekete Gergely, a Dreher 24 márka menedzsere.
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 11 éve futó Ésszel iszom programjával támogat. A 2009-ben indított kezdeményezés célja, hogy változatos eszközökkel és üzenetekkel kezdeményezzen párbeszédet. A felelős alkoholfogyasztás elvét támogatja, hogy a vállalat alkoholmentes alternatívákat is kínál fogyasztóinak.
A Dreher 24 meggy-szeder csomagolása és (0,5 l dobozos) kiszerelése hasonló a többi Dreher 24 termékhez.
Az új íz bevezetését tévéreklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, valamint számos szponzoráció támogatja.
*forrás: Nielsen, kiskereskedelmi index, mennyiségi eladások alapján, 2019
Kapcsolódó cikkeink
Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Indul a gazdaságos kiszállítás a foodorán!
A foodora, hazánk vezető gyorskereskedelmi szolgáltatója tovább bővíti kiszállítási opcióit,…
Tovább olvasom >Vadonatúj audio termékkollekciót mutat be a MediaMarkt és Robbie William
A kollekció júliusban debütál, nem sokkal Robbie Williams világturnéjának európai…
Tovább olvasom >A tavasz az allergia időszaka is
A tavaszi napsütés sokak számára nem csak örömöt, hanem kellemetlenséget…
Tovább olvasom >