Új, izgalmas íz a Dreher 24-től
Ismét bővül a Dreher 24 portfóliója, maracuja-sárgadinnye ízesítésű variánssal egészül ki az alkoholmentes termékcsalád. Alkoholtartalmát tekintve a citrom, gránátalma, pomelo-grapefruit és meggy-szederhez hasonlóan a maracuja-sárgadinnye ízű variáns is 0,0%-os.
Továbbra is dinamikusan nő az ízesített, alkoholmentes sörök piaca, mind volumenben, mind pedig a fogyasztók számában. A kategória már több mint 5 százalékát adja a teljes kiskereskedelmi sörpiacnak és ez a szám várhatóan tovább emelkedik a következő években[2]. A Dreher 24 márka lépést tart a változatos ízeket kereső vásárlók igényeivel: a citrom, gránátalma, pomelo-grapefruit és meggy-szeder ízesítések mellett mostantól maracuja-sárgadinnye ízvariánssal bővül tovább a Dreher 24 0,0% alkoholtartalmú portfóliója.
„A meglévő Dreher 24 alkoholmentes ízesített sörök mellé szerettünk volna egy különleges, de a többi variánshoz hasonlóan frissítő ízkombinációt alkotni fogyasztóinknak. A maracuja kicsit savanykás, intenzív ízét tökéletesen egészíti ki a sárgadinnye édes és karakteres aromája. A két gyümölcs ízének párosítása kellemes, igazi frissítő nyári hangulatot idéz, így jó választás lehet minden aktív programhoz vagy könnyed kikapcsoláshoz”
– mondta Fekete Gergely, a Dreher 24 márka menedzsere.
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 13 éve futó Ésszel iszom programjával is támogat. A 2009-ben indított kezdeményezés célja, hogy változatos eszközökkel és üzenetekkel kezdeményezzen párbeszédet. A felelős alkoholfogyasztás elvét támogatja az is, hogy a vállalat alkoholmentes alternatívákat is kínál fogyasztóinak, így folyamatosan bővíti az alkoholmentes portfólióját, hogy 2030-ra termékválasztékának 20%-a alkoholmentes termékekből álljon.
A Dreher 24 maracuja-sárgadinnye 0,5 l dobozokban április közepétől érhető el a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >