Új, izgalmas íz a Dreher 24-től
Ismét bővül a Dreher 24 portfóliója, maracuja-sárgadinnye ízesítésű variánssal egészül ki az alkoholmentes termékcsalád. Alkoholtartalmát tekintve a citrom, gránátalma, pomelo-grapefruit és meggy-szederhez hasonlóan a maracuja-sárgadinnye ízű variáns is 0,0%-os.
Továbbra is dinamikusan nő az ízesített, alkoholmentes sörök piaca, mind volumenben, mind pedig a fogyasztók számában. A kategória már több mint 5 százalékát adja a teljes kiskereskedelmi sörpiacnak és ez a szám várhatóan tovább emelkedik a következő években[2]. A Dreher 24 márka lépést tart a változatos ízeket kereső vásárlók igényeivel: a citrom, gránátalma, pomelo-grapefruit és meggy-szeder ízesítések mellett mostantól maracuja-sárgadinnye ízvariánssal bővül tovább a Dreher 24 0,0% alkoholtartalmú portfóliója.
„A meglévő Dreher 24 alkoholmentes ízesített sörök mellé szerettünk volna egy különleges, de a többi variánshoz hasonlóan frissítő ízkombinációt alkotni fogyasztóinknak. A maracuja kicsit savanykás, intenzív ízét tökéletesen egészíti ki a sárgadinnye édes és karakteres aromája. A két gyümölcs ízének párosítása kellemes, igazi frissítő nyári hangulatot idéz, így jó választás lehet minden aktív programhoz vagy könnyed kikapcsoláshoz”
– mondta Fekete Gergely, a Dreher 24 márka menedzsere.
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 13 éve futó Ésszel iszom programjával is támogat. A 2009-ben indított kezdeményezés célja, hogy változatos eszközökkel és üzenetekkel kezdeményezzen párbeszédet. A felelős alkoholfogyasztás elvét támogatja az is, hogy a vállalat alkoholmentes alternatívákat is kínál fogyasztóinak, így folyamatosan bővíti az alkoholmentes portfólióját, hogy 2030-ra termékválasztékának 20%-a alkoholmentes termékekből álljon.
A Dreher 24 maracuja-sárgadinnye 0,5 l dobozokban április közepétől érhető el a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >