Új, izgalmas íz a Dreher 24-től
Ismét bővül a Dreher 24 portfóliója, maracuja-sárgadinnye ízesítésű variánssal egészül ki az alkoholmentes termékcsalád. Alkoholtartalmát tekintve a citrom, gránátalma, pomelo-grapefruit és meggy-szederhez hasonlóan a maracuja-sárgadinnye ízű variáns is 0,0%-os.

Nyári íz
Továbbra is dinamikusan nő az ízesített, alkoholmentes sörök piaca, mind volumenben, mind pedig a fogyasztók számában. A kategória már több mint 5 százalékát adja a teljes kiskereskedelmi sörpiacnak és ez a szám várhatóan tovább emelkedik a következő években[2]. A Dreher 24 márka lépést tart a változatos ízeket kereső vásárlók igényeivel: a citrom, gránátalma, pomelo-grapefruit és meggy-szeder ízesítések mellett mostantól maracuja-sárgadinnye ízvariánssal bővül tovább a Dreher 24 0,0% alkoholtartalmú portfóliója.
„A meglévő Dreher 24 alkoholmentes ízesített sörök mellé szerettünk volna egy különleges, de a többi variánshoz hasonlóan frissítő ízkombinációt alkotni fogyasztóinknak. A maracuja kicsit savanykás, intenzív ízét tökéletesen egészíti ki a sárgadinnye édes és karakteres aromája. A két gyümölcs ízének párosítása kellemes, igazi frissítő nyári hangulatot idéz, így jó választás lehet minden aktív programhoz vagy könnyed kikapcsoláshoz”
– mondta Fekete Gergely, a Dreher 24 márka menedzsere.
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 13 éve futó Ésszel iszom programjával is támogat. A 2009-ben indított kezdeményezés célja, hogy változatos eszközökkel és üzenetekkel kezdeményezzen párbeszédet. A felelős alkoholfogyasztás elvét támogatja az is, hogy a vállalat alkoholmentes alternatívákat is kínál fogyasztóinak, így folyamatosan bővíti az alkoholmentes portfólióját, hogy 2030-ra termékválasztékának 20%-a alkoholmentes termékekből álljon.
A Dreher 24 maracuja-sárgadinnye 0,5 l dobozokban április közepétől érhető el a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
3 +1 érdekesség a hatékony hidratálásról
A nyári meleg közeledtével különösen fontos, de egyébként sem lehet…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >