Új ízesített sörrel készül a nyárra a Dreher
Új ízzel készül a Dreher Sörgyárak a nyárra. A 0,5 literes fémdobozos kiszerelésű Dreher Áfonya május első felétől lesz elérhető a boltok polcain. A gyártás során használt kétféle komló és az áfonya fanyar ízvilága mellett, a kellemes áfonyaillat jellemzi a legújabb Dreher variánst.
A Dreher Áfonya az ízesített sörök piacát erősíti, ahol a 3% alkoholtartalommal egyező, vagy annál magasabb alkoholfokkal rendelkező söröket a sörfogyasztók csaknem 60%-a fogyasztja havi rendszerességgel.* Az ízesített sörök piaca volumenben és a célközönség tekintetében is évek óta rendkívül dinamikusan növekszik. Májustól a már meglévő meggyes íz mellett, ezzel az új termékkel bővül a sörgyár ízesített söreinek alkoholos portfóliója.
„Egy olyan új ízesítéssel lepjük meg a kategória kedvelőit, amely nagy kedvence a magyar fogyasztóknak. Éppen ezért biztos vagyok benne, hogy az új Dreher Áfonya üde színfoltja lesz mind a Dreher variánsok ízesített alkoholos portfóliójának, mind pedig a nagyüzemi sörök piacának. Ez utóbbi kapcsán egyértelműen hiánypótló lesz az alkoholos áfonya ízű variáns” – mondta el Presits Lívia, a Dreher márka szenior márka menedzsere.
A Dreher Áfonya** kétféle komlóval készül, alkoholtartalma 4,0 %, ízre pedig a kellemesen fanyarkás áfonyát idézi, keserűsége pedig egy könnyű sörének felel meg.
Az új íz bevezetését tévéreklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, valamint számos szponzoráció támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Bogyóméret – A nap videója
Az áfonyaméret-meghatározás nagyon egyszerű, ám annál kreatívabb módja.
Tovább olvasom >További cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >