Új ízesített sörrel készül a nyárra a Dreher
Új ízzel készül a Dreher Sörgyárak a nyárra. A 0,5 literes fémdobozos kiszerelésű Dreher Áfonya május első felétől lesz elérhető a boltok polcain. A gyártás során használt kétféle komló és az áfonya fanyar ízvilága mellett, a kellemes áfonyaillat jellemzi a legújabb Dreher variánst.
A Dreher Áfonya az ízesített sörök piacát erősíti, ahol a 3% alkoholtartalommal egyező, vagy annál magasabb alkoholfokkal rendelkező söröket a sörfogyasztók csaknem 60%-a fogyasztja havi rendszerességgel.* Az ízesített sörök piaca volumenben és a célközönség tekintetében is évek óta rendkívül dinamikusan növekszik. Májustól a már meglévő meggyes íz mellett, ezzel az új termékkel bővül a sörgyár ízesített söreinek alkoholos portfóliója.
„Egy olyan új ízesítéssel lepjük meg a kategória kedvelőit, amely nagy kedvence a magyar fogyasztóknak. Éppen ezért biztos vagyok benne, hogy az új Dreher Áfonya üde színfoltja lesz mind a Dreher variánsok ízesített alkoholos portfóliójának, mind pedig a nagyüzemi sörök piacának. Ez utóbbi kapcsán egyértelműen hiánypótló lesz az alkoholos áfonya ízű variáns” – mondta el Presits Lívia, a Dreher márka szenior márka menedzsere.
A Dreher Áfonya** kétféle komlóval készül, alkoholtartalma 4,0 %, ízre pedig a kellemesen fanyarkás áfonyát idézi, keserűsége pedig egy könnyű sörének felel meg.
Az új íz bevezetését tévéreklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, valamint számos szponzoráció támogatja.
Kapcsolódó cikkeink
Friss áfonya az amerikai élelmiszerboltban – A nap képe
Amikor elérkezik az áfonya betakarításának ideje, a gyümölcsöst elárasztják vízzel…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Black Friday 2024: Egy esetleges csalódás sem veszi el a vásárlási kedvet
A Black Friday népszerűsége Magyarországon továbbra is töretlen: a 18-79…
Tovább olvasom >Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >