Új ízekkel bővül a Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs termékcsalád
Két új ízzel bővíti cukor- és édesítőszermentes portfólióját a Szentkirályi Magyarország. A Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs márka új mangó és lime-chili variánsai áprilistól érhetők el a kiskereskedelmi láncokban, előbbi PET palackos kiszerelésben is.
A Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs termékcsalád enyhén szénsavas, természetes ásványvíz alapú frissítői nem tartalmaznak cukrot, mesterséges édesítőszert vagy tartósítószert. A két új íz, a mangó és a lime-chili az eddigi citrom és erdei gyümölcs variánsok mellett kínál új alternatívát az egészségtudatos, természetes ízekre vágyó fogyasztók számára.
Az ízesített, de kompromisszummentes hidratálást kínáló termékek iránti kereslet az elmúlt években folyamatosan nőtt, különösen a fiatalabb korosztály körében. A kategória bővítésével a vállalat célja, hogy még szélesebb közönséget érjen el a mentes frissítő termékeivel.
„Az új ízek bevezetésével tovább szeretnénk erősíteni jelenlétünket az egészségtudatos alternatívák piacán. A mangó és a lime-chili külön-külön is karakteres, de a közös bennük, hogy mindkettő hű marad a termékcsalád természetes, letisztult koncepciójához. Ezen kívül a többi Egy Csepp Gyümölcs termékhez hasonlóan ezek is a lehető legkisebb karbonlábnyommal rendelkeznek”
– mondta Fábián Noémi, a Szentkirályi Magyarország brand managere.
A Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs citrom, erdei gyümölcs és mangó ízesítésű termékek 1,5 literes PET palackos, illetve 250 ml-es dobozos formában érhetők el, míg a kizárólag 250 mililiteres, fémdobozos kiszerelésben találják meg a vásárlók az üzletek polcain, mindegyiket országos lefedettséggel.
Kapcsolódó cikkeink
Nemcsak nyári sláger: jegestea egész évben
A jegestea szegmens korábban jellemző szezonális jellege mára komoly átalakuláson…
Tovább olvasom >Ez lett a „GenZ dolce vita” életérzés kötelező kelléke
A közösségi médiában terjedő sok értelmetlen és néha káros divat…
Tovább olvasom >Palackba zárt gondoskodás
A babáknak és kisgyermekeknek szánt italok piaca dinamikusan fejlődik, amit…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >