Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Új íz, természetes anyagok a Tango üdítőitalban
Új íz, természetes anyagok a Tango üdítőitalban
Az angol Britvic üdítőitalgyártó kivon minden mesterséges szinezéket és ízfokozót a Tangoból.
A cég bejelentette, hogy a márka júliustól csak természetes
ízfokozókat és szinezéket tartalmaz majd. Ezzel egyidejüleg bevezetik a Tango
citromos változatát, és kétmillió fontos marketing kampány kommunikálja a márka
designjának és csomagolásának megváltozását is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >