Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat, köztük a Pernod Ricard és a Heineken, megalakította a REfresh Alliance nevű konzorciumot, amelynek célja a megújulóenergia-használatra való átállás felgyorsítása a beszállítói láncokban.
Az új szervezet több mint 300 beszállítóval dolgozik együtt, akiknek igyekszik segíteni a megújuló energia használata előtt álló akadályokat leküzdeni például azzal is, hogy megosztja velük a bevált gyakorlatokat.
A REfresh Alliance olyan megoldásokon dolgozik, mint az italipar sajátos igényeihez igazodó energiavásárlási megállapodások és az energiaattribútum tanúsítványok. Az iparág legnagyobb szereplői közül sokan tűztek ki a megújuló energia használatára vonatkozó célokat, ám kibocsátásaik nagy része a beszállítói láncokból, az ún. Scope 3 kibocsátásból származik.
Jane Liang, a Diageo beszerzési igazgatója hangsúlyozta, hogy az éghajlatváltozás kezelése kollektív iparági fellépést igényel. Az REfresh Alliance célja, hogy támogassa az iparági szereplők átállását a nettó zéró kibocsátásra, és arra buzdítja az összes érintett vállalatot és beszállítót, hogy csatlakozzanak a kezdeményezéshez.
Just Drinks
Kapcsolódó cikkeink
Átalakítja működését a Pernod Ricard a szeszesitalok visszaeső eladásai miatt
A francia Pernod Ricard – a világ második legnagyobb nyugati…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >