Új intézkedéssel csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Coop Svájcban
A Coop Switzerland a friss hús kategóriában az élelmiszer-pazarlás megelőzésére tett erőfeszítései részeként a termékek fogyaszthatósági idejének lejárta után egyes friss hústermékeket lefagyaszt és azokat csökkentett áron kínálja.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A fagyasztásra alkalmas friss hústermékek, mint például a darált hús, a csirkemell vagy az entrecôte, mélyhűtőben történő megfelelő tárolás esetén további 90 napig eltarthatók – közölte a vállalat. E fagyasztott húsok minősége megegyezik a friss termékekével, de áruk 50%-kal alacsonyabb.
A kísérleti projekt jelenleg 16 Coop-üzletben zajlik az ország német kantonjaiban.
A fogyasztók a kifogástalan minőségű fagyasztott húsokat a „Verwenden statt Verschwenden” („Ne pazarold, használd fel”) matricával és a fagyasztószimbólummal ellátott csomagolásról ismerhetik fel.
Kapcsolódó cikkeink
79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >