Új instore lehetőségek három Coop-láncban
A POS Media Hungary eddig három üzletlánccal, a CO-OP Star, a CO-OP Szolnok és a Mecsek Füszért hálózatokkal állapodott meg az instore média területén, így országos lefedettséget biztosítanak ügyfeleiknek.Az új hálózatban új instore kommunikációs eszközt is bevezet a cég, a műanyag bevásárlókosarak fülén elhelyezhető kosárcímkét. Ennek az eszköznek a segítségével azokban az üzletegységekben is lehetővé válik a vásárlási folyamat végigkövetése, ahol nincsenek bevásárlókocsik. A CO-OP és a POS Media Hungary együttműködésének első eredményeként 2010 júniusában máris látható a boltokban a Podravka Vegeta-kampánya.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >