Új instore lehetőségek három Coop-láncban
A POS Media Hungary eddig három üzletlánccal, a CO-OP Star, a CO-OP Szolnok és a Mecsek Füszért hálózatokkal állapodott meg az instore média területén, így országos lefedettséget biztosítanak ügyfeleiknek.Az új hálózatban új instore kommunikációs eszközt is bevezet a cég, a műanyag bevásárlókosarak fülén elhelyezhető kosárcímkét. Ennek az eszköznek a segítségével azokban az üzletegységekben is lehetővé válik a vásárlási folyamat végigkövetése, ahol nincsenek bevásárlókocsik. A CO-OP és a POS Media Hungary együttműködésének első eredményeként 2010 júniusában máris látható a boltokban a Podravka Vegeta-kampánya.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vásárlási roham: Másodpercek alatt frissülnek az árak a hazai üzletekben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így készülnek az ünnepi nagybevásárlásra a magyarok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A magyar e-kereskedelem nagy nyertesei a vásárlók: stratégiai partnerséget kötött a GLS és a DPD a még rugalmasabb csomagátvételért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
