Új in-store média ügynökséget választott a SPAR!
Ez év szeptemberétől a Win-Store Media Consulting Kft. lesz a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kizárólagos in-store média partnere. A két cég szerződésében több évre rögzítette együttműködési szándékát. Az Interspar és Spar üzletekben a korábban már megismert és közkedvelt média felületeken kívül új, innovatív eszközök bevezetéséről is döntött a két cég. Szeptembertől elérhető lesz például a promóciók során már jól teljesített Receptnyomtató Kioszk, illetve a TEEG interaktív promóciós megoldás is.
A Win-Store Media eddig már több üzletlánccal is megállapodott az eladáshelyi reklámozás területén. A METRO Kereskedelmi Kft.-nek szintén kizárólagos in-store partnere 2011 ősz óta, valamint több sikeres kampányt bonyolított a CBA és a COOP hálózatokban is, az együttműködő partnerek bővítése pedig folyamatos. Az új szerződés tovább erősíti a cég piaci helyzetét, így ügyfelei igényeit továbbra is maximálisan ki tudja szolgálni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >