Új imázsépítő kampányt indított a BioTechUSA
A több mint 20 éves BioTechUSA legújabb kampányának célja, hogy megmutassa, nemcsak a konditermi edzés és az életmódváltás szakértője, hiszen termékei minden egészségtudatos és sportos életvitelt követő számára segítséget jelenthetnek: legyen szó amatőr, hobbi- vagy versenysportolóról, kezdőről, újrakezdőről, középhaladóról vagy haladóról, férfiről vagy nőről, fiatalabb vagy idősebb korosztályról. Hiszen a mozgás az, ami összeköt, a táplálékkiegészítés pedig hozzájárul ahhoz, hogy minél tovább élvezhessük kedvenc sportágunkat a maximumon. Ezt jelenti a BioTechUSA szlogenje, a The Feeling of Success.
A BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő gyártójaként, jelenleg több mint 80 országban, 270 franchise üzlettel és 3000 partnerrel van jelen. A kizárólagos magyar tulajdonban lévő vállalat folyamatosan fejleszti termékportfólióját, hogy az egyre színesebb vásárlói igényeknek maximálisan megfeleljen. Aktuális termékkínálata mintegy 1500 termékből áll, így támogatva a legkülönfélébb vásárlói célokat, legyen szó fogyásról, izomtömeg-növelésről vagy teljes életmódváltásról.
Elsődleges cél a tudás átadása és a termékek sokszínűségének bemutatása
„Mindig is szerettük volna a BioTechUSA-t úgy megmutatni, mint az a márka, amely a sportos és aktív hobbikkal rendelkező emberek méltó társa minden helyzetben. Az a célunk, hogy termékeink és megoldásaink sokszínűségét elvigyük azoknak, akik eddig bennünket a fitnesszel és a testépítéssel mostak össze. Jó látni azt, hogy kollegáink egy emberként álltak bele ebbe a projektbe, hiszen mindenki magára vagy a sportjára ismert a koncepcióban. Fontosnak érezzük, hogy a több mint 20 éve felhalmozott sporttáplálkozási tudást átadjuk, hiszen ez nemcsak kötelességünk, de felelősségünk is” – mondta el a kampányról Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketingigazgatója.
Ismerős arcok és a BioTechUSA kollégái a reklámfilm szereplői között
„A mozgás, ami összeköt” kampány meghatározó eleme az 55 mp-es szpot, ahol különböző mozgásformákon keresztül mutatják be, hogy milyen széles körben felhasználhatóak a márka termékei. A kreatívkoncepció, a script, a kreatívok és a szöveg is teljes egészében a BioTechUSA-hoz kötődik. A videóban a szereplők között ismerős arcokra bukkanhatunk: Besenyei Boglárka (funkcionális edzés), Kiss Jenő testépítő legenda és 2x Mr.Univerzum, Nyári Diána színésznő (futás), Vörös Zoárd fitnesz YouTuber (box) és Molnár Andrea mesterdiplomás táncpedagógus (jóga), aki hajnali 4-re volt hivatalos a forgatásra, ennek ellenére is vidáman és mosolygósan érkezett. Az ismert személyek mellett pedig dolgozók és a BioTechUSA saját fitneszcsapata, a BioTechUSA Fitness Team versenyzői is örömmel csatlakoztak a szereplőgárdához.
A 8 és fél milliós követővel rendelkező Ulisses a kampány arca
A kampány másik meghatározó eleme az a kreatív, amelyet országszerte, összesen 600 darab óriásplakáton és 100 darab citylighton, illetve az Andrássy úton lévő épülethálón láthatunk viszont. A key visual a szpothoz hasonlóan szintén különböző sportokat jelenít meg, középpontjában a BioTechUSA flagship sportolója, influencere áll, a fitneszikon Ulisses, akit 8 és fél millióan követnek Instagramon és akivel 5 éve tart az együttműködése a márkának. A kampányt rádiószpot is erősíti, amelyhez Endrédi Máté színész kölcsönözte ismét a hangját, aki évek óta a BioTechUSA „magyar hangja”.
Szakértői tippek és termékjavaslatok a microsite-on
A kampány részeként a márka egy weboldalt is létrehozott az érdeklődőknek, ahol sportágspecifikusan megtalálhatjuk a szakértők által javasolt termékcsomagokat: labdajátékok, állóképességi sportok, küzdősportok, cross-training, ütővel játszható sportok, erősportok, e-sport és jóga & mindfulness kategóriákban. További szakértői tartalmakkal is igyekszik a márka támogatni az aktív életmódot folytatókat, így minden adott, hogy még jobbá válhassunk a kedvenc sportágunkban: www.biotechusa.hu/mozgas.
Alkotók listája:
Megbízói oldal
- Marketing igazgató: Tóth Szabolcs Attila
- Content producer: Vörös Zoárd
- Projekt manager: Zsíros Boglárka
- Kreatív design: Grafikai csapat, Szüts Zoltán, Várkonyi Enikő
- Médiafoglalások: Szilágyi-Kubinyi Csilla
- PR és vállalati kommunikáció: Dr. Pintér Dániel Gergő, Kardos Imola, Ignácz Dániel, Deluxe Media
- Webadmin Csapat
- PPC Csapat
- EDM csapat
- Social Csapat
- Sportmarketing Csapat
- Oktatási és szakértő Csapat
- IT Csapat
- Projekt Csapat
Produkció
- Producer / Supervisor: Tóth Szabolcs Attila, Vörös Zoárd
- Rendező: Kőszegi Tamás
- Operatőr / DOP: Dato Katamadze
- Gyártásvezető: Ungvári Orsolya
- Rendezőasszisztens: Vezse Kitti
- Hang utómunka: Markos Levente
- Vágó / Colorist: Dato Katamadze
- Werkfotók: Bertalan Ádám, Tóth Szabolcs Attila
- Stylist: Korpics Tibor
- Make up: Kutasi Mariann
- Hair: Radván Simon
Szereplők
- Benkő Bálint (futball és kosárlabda)
- Besenyei Boglárka (funkcionális edzés)
- Jonathan Gervasi (kosárlabda)
- Gulyás Bence (box)
- Kiss Jenő (súlyzós edzés)
- Kocsis Máté (futball)
- Lencsés Lilla (funkcionális edzés)
- Molnár Andrea mesterdiplomás táncpedagógus (jóga)
- Nyári Diána színésznő (futás)
- Ötvös Bianka (funkcionális edzés)
- Tóvári Gergő (futball és kosárlabda)
- Vörös Zoárd fitnesz YouTuber (box)
Óriásplakát
- Fotós: Krasznai Zoltán
Kapcsolódó cikkeink
Hazai egészségügyi intézmények jelentkezését várja a BioTechUSA-cégcsoport
Három kategória, közönségdíj, 18 millió forint összdíjazás – október 14-től…
Tovább olvasom >Rendhagyó jótékony kezdeményezéssel kiegészülő, integrált PR-kampánnyal csábít vissza a konditerembe a BioTechUSA
A szeptemberi hónap az edzőtermi edzéseket elkezdők vagy éppen egy…
Tovább olvasom >És jött a doktor…
Ha az élelmiszereknek létezne a Maslow-piramishoz hasonló logikájú osztályozása, abban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >