Új igények, új megoldások – így formálja a jövőt az étrend-kiegészítők piaca
Az étrend-kiegészítők piaca dinamikusan változik: míg korábban elsősorban sportolók és diétázók vásárolták ezeket, ma már egyre többen tekintenek rájuk a hétköznapi egészségtudatosság részeként. A vásárlók elvárásai is magasabbak: nemcsak hatékonyságot keresnek, hanem transzparenciát, hiteles szakmai hátteret és valódi értékeket is.
Ebben a környezetben azok a márkák lehetnek igazán sikeresek hosszú távon, amelyek nemcsak termékfejlesztésben gondolkodnak, hanem hosszú távú stratégiával és vízióval is rendelkeznek. Talán ez az egyik legizgalmasabb része ennek a piacnak: amikor egy jó ötlet, egy valódi szükséglet és a megfelelő szakmai háttér találkozik. Ez a titkos recept arra, hogy ne csak egy átlagos étrend-kiegészítő szülessen, hanem siker, ami maradandó értéket képvisel.
A TUTTI Kft. közel négy évtizede van jelen a hazai és nemzetközi piacon, klasszikus poralapú élelmiszeripari termékekkel és innovatív étrend-kiegészítőkkel egyaránt. A saját fejlesztésű BodySelect márkája a tudatos táplálkozást és aktív életmódot támogatja: fehérjékkel, aminosavakkal, vitaminokkal, kollagénnel például – a fiatal felnőttektől egészen a szépkorúakig. Emellett számos bérgyártói partneri projektet vezet belföldön és külföldön egyaránt.
Egyik ilyen sikeres együttműködés a Horváth Gréta nevéhez fűződő ABSOLOTUS termékcsalád, amelyet Gréta álmodott meg, és a TUTTI szakértőivel közösen valósított meg. Ez a portfólió például egy olyan komplex program része, amely a túlterhelt vagy útkereső nők testi és lelki megújulását egyaránt támogatja – minőségi táplálkozással, ahogy mozgással, meditációval és közösségi élményekkel is.
A TUTTI tehát nem csupán egy gyártóüzem, hanem értékteremtő partner. Olyan komplex víziók megvalósításán dolgozik, amelyek hosszú távon is hatással vannak a fogyasztók életére. A professzionális gyártás itt nemcsak technológiai hátteret, hanem megbízható, teljes körű szakmai támogatást jelent.
Mert a jövő a tudatos, személyre és közösségekre szabott megoldásoké. A TUTTI ebben van igazán otthon. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >Grillszezon a PENNY-ben: még több íz, még nagyobb választék 2025-ben!
Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen gyűlnek össze a…
Tovább olvasom >Shell Café hot doggal a Szigetre!
Indul a nyár és vele együtt a fesztiválszezon! A Shell töltőállomásokon…
Tovább olvasom >