Új igények, új megoldások – így formálja a jövőt az étrend-kiegészítők piaca
Az étrend-kiegészítők piaca dinamikusan változik: míg korábban elsősorban sportolók és diétázók vásárolták ezeket, ma már egyre többen tekintenek rájuk a hétköznapi egészségtudatosság részeként. A vásárlók elvárásai is magasabbak: nemcsak hatékonyságot keresnek, hanem transzparenciát, hiteles szakmai hátteret és valódi értékeket is.
Ebben a környezetben azok a márkák lehetnek igazán sikeresek hosszú távon, amelyek nemcsak termékfejlesztésben gondolkodnak, hanem hosszú távú stratégiával és vízióval is rendelkeznek. Talán ez az egyik legizgalmasabb része ennek a piacnak: amikor egy jó ötlet, egy valódi szükséglet és a megfelelő szakmai háttér találkozik. Ez a titkos recept arra, hogy ne csak egy átlagos étrend-kiegészítő szülessen, hanem siker, ami maradandó értéket képvisel.
A TUTTI Kft. közel négy évtizede van jelen a hazai és nemzetközi piacon, klasszikus poralapú élelmiszeripari termékekkel és innovatív étrend-kiegészítőkkel egyaránt. A saját fejlesztésű BodySelect márkája a tudatos táplálkozást és aktív életmódot támogatja: fehérjékkel, aminosavakkal, vitaminokkal, kollagénnel például – a fiatal felnőttektől egészen a szépkorúakig. Emellett számos bérgyártói partneri projektet vezet belföldön és külföldön egyaránt.
Egyik ilyen sikeres együttműködés a Horváth Gréta nevéhez fűződő ABSOLOTUS termékcsalád, amelyet Gréta álmodott meg, és a TUTTI szakértőivel közösen valósított meg. Ez a portfólió például egy olyan komplex program része, amely a túlterhelt vagy útkereső nők testi és lelki megújulását egyaránt támogatja – minőségi táplálkozással, ahogy mozgással, meditációval és közösségi élményekkel is.
A TUTTI tehát nem csupán egy gyártóüzem, hanem értékteremtő partner. Olyan komplex víziók megvalósításán dolgozik, amelyek hosszú távon is hatással vannak a fogyasztók életére. A professzionális gyártás itt nemcsak technológiai hátteret, hanem megbízható, teljes körű szakmai támogatást jelent.
Mert a jövő a tudatos, személyre és közösségekre szabott megoldásoké. A TUTTI ebben van igazán otthon. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >Márka Szőlő-Vattacukor ízű szénsavas üdítőital
A kezdetben limitált kiadású Szőlő-vattacukor termékünk a nagy érdeklődésre való…
Tovább olvasom >Szállodaigazgatói kinevezés
Polyák Norbertet, az MVI alelnökét nevezték ki a májusban nyíló…
Tovább olvasom >További cikkeink
XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere,…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >