Új igények, új megoldások – így formálja a jövőt az étrend-kiegészítők piaca
Az étrend-kiegészítők piaca dinamikusan változik: míg korábban elsősorban sportolók és diétázók vásárolták ezeket, ma már egyre többen tekintenek rájuk a hétköznapi egészségtudatosság részeként. A vásárlók elvárásai is magasabbak: nemcsak hatékonyságot keresnek, hanem transzparenciát, hiteles szakmai hátteret és valódi értékeket is.
Ebben a környezetben azok a márkák lehetnek igazán sikeresek hosszú távon, amelyek nemcsak termékfejlesztésben gondolkodnak, hanem hosszú távú stratégiával és vízióval is rendelkeznek. Talán ez az egyik legizgalmasabb része ennek a piacnak: amikor egy jó ötlet, egy valódi szükséglet és a megfelelő szakmai háttér találkozik. Ez a titkos recept arra, hogy ne csak egy átlagos étrend-kiegészítő szülessen, hanem siker, ami maradandó értéket képvisel.
A TUTTI Kft. közel négy évtizede van jelen a hazai és nemzetközi piacon, klasszikus poralapú élelmiszeripari termékekkel és innovatív étrend-kiegészítőkkel egyaránt. A saját fejlesztésű BodySelect márkája a tudatos táplálkozást és aktív életmódot támogatja: fehérjékkel, aminosavakkal, vitaminokkal, kollagénnel például – a fiatal felnőttektől egészen a szépkorúakig. Emellett számos bérgyártói partneri projektet vezet belföldön és külföldön egyaránt.
Egyik ilyen sikeres együttműködés a Horváth Gréta nevéhez fűződő ABSOLOTUS termékcsalád, amelyet Gréta álmodott meg, és a TUTTI szakértőivel közösen valósított meg. Ez a portfólió például egy olyan komplex program része, amely a túlterhelt vagy útkereső nők testi és lelki megújulását egyaránt támogatja – minőségi táplálkozással, ahogy mozgással, meditációval és közösségi élményekkel is.
A TUTTI tehát nem csupán egy gyártóüzem, hanem értékteremtő partner. Olyan komplex víziók megvalósításán dolgozik, amelyek hosszú távon is hatással vannak a fogyasztók életére. A professzionális gyártás itt nemcsak technológiai hátteret, hanem megbízható, teljes körű szakmai támogatást jelent.
Mert a jövő a tudatos, személyre és közösségekre szabott megoldásoké. A TUTTI ebben van igazán otthon. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós…
Tovább olvasom >Tatayoyo – Trópusi ízvilágú paprika
A Tatayoyo paprika számos újdonsággal és termékelőnnyel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak…
Tovább olvasom >Magyarország Tortája 2025 Elődöntő
Idén is elstartolt az ipartestület legnépszerűbb és legismertebb programja, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >