Új igazgatóként igazolta korábbi kollégáját a Yettel

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 05. 29. 10:17

Új vezetőként Bálint Dániel irányítja a Yettel Ügyfélélmény és piacelemzési (Customer Experience & Customer Market Insight) igazgatóságát. A szakember közel 15 éves telekommunikációs, banki és gyógyszeripari tapasztalattal érkezik – vissza – a vállalathoz, hogy irányítsa a digitális ügyfélélmény fejlesztését és a piacelemzési csapat munkáját.

Bálint Dániel – Yettel

Dániel karrierje az Egyesült Államokban, Seattle-ben kezdődött, ahol üzletfejlesztési területen dolgozott. Ezt követően a magyarországi Telenor Customer Centricity csapatának tagjaként mélyült el jobban az ügyfélélmény-fejlesztés területében, számos jelentős projektben vett részt, többek között a zene- és TV-alkalmazások ügyfélélményének fejlesztésében, valamint az akkori Wallet szolgáltatáshoz kapcsolódó service design feladatokban. Részt vett továbbá ügyfélcentrikus hálózatfejlesztési, illetve egy, az egész vállalatot érintő transzformációs projektben is. A telekommunikációs szektorból a pénzügyi világba váltott: az OTP Bank digitális ügyfélélmény- és termékfejlesztési projektjeiben vállalt szerepet, majd menedzsment tanácsadóként szerzett további szakmai tapasztalatot. Később az Egis Gyógyszergyár betegközpontú digitális fejlesztéseit vezette.

A Dániel irányítása alatt működő Ügyfélélmény és piacelemzési igazgatóság Dávid Zoltán, stratégiáért felelős vezérigazgató-helyettesnek riportol. Az új igazgató érkezésével a Yettel tovább erősíti ügyfélközpontú stratégiáját.

„Örömmel üdvözöljük Dánielt a Yettel csapatában. Sokoldalú szakmai tapasztalata, innovatív gondolkodása és elkötelezettsége kulcsfontosságú lesz a Yettel ügyfélélmény stratégiájának továbbfejlesztésében és a piacelemzési csapat sikeres irányításában.”

– mondta el Dávid Zoltán, a Yettel stratégiaért felelős vezérigazgató-helyettese.

 

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink