Új igazgatóként igazolta korábbi kollégáját a Yettel
Új vezetőként Bálint Dániel irányítja a Yettel Ügyfélélmény és piacelemzési (Customer Experience & Customer Market Insight) igazgatóságát. A szakember közel 15 éves telekommunikációs, banki és gyógyszeripari tapasztalattal érkezik – vissza – a vállalathoz, hogy irányítsa a digitális ügyfélélmény fejlesztését és a piacelemzési csapat munkáját.

Bálint Dániel – Yettel
Dániel karrierje az Egyesült Államokban, Seattle-ben kezdődött, ahol üzletfejlesztési területen dolgozott. Ezt követően a magyarországi Telenor Customer Centricity csapatának tagjaként mélyült el jobban az ügyfélélmény-fejlesztés területében, számos jelentős projektben vett részt, többek között a zene- és TV-alkalmazások ügyfélélményének fejlesztésében, valamint az akkori Wallet szolgáltatáshoz kapcsolódó service design feladatokban. Részt vett továbbá ügyfélcentrikus hálózatfejlesztési, illetve egy, az egész vállalatot érintő transzformációs projektben is. A telekommunikációs szektorból a pénzügyi világba váltott: az OTP Bank digitális ügyfélélmény- és termékfejlesztési projektjeiben vállalt szerepet, majd menedzsment tanácsadóként szerzett további szakmai tapasztalatot. Később az Egis Gyógyszergyár betegközpontú digitális fejlesztéseit vezette.
A Dániel irányítása alatt működő Ügyfélélmény és piacelemzési igazgatóság Dávid Zoltán, stratégiáért felelős vezérigazgató-helyettesnek riportol. Az új igazgató érkezésével a Yettel tovább erősíti ügyfélközpontú stratégiáját.
„Örömmel üdvözöljük Dánielt a Yettel csapatában. Sokoldalú szakmai tapasztalata, innovatív gondolkodása és elkötelezettsége kulcsfontosságú lesz a Yettel ügyfélélmény stratégiájának továbbfejlesztésében és a piacelemzési csapat sikeres irányításában.”
– mondta el Dávid Zoltán, a Yettel stratégiaért felelős vezérigazgató-helyettese.
Kapcsolódó cikkeink
Az iskolákban már kicsengettek, de a tanároknak AI-képzéssel indul a július
A bizonyítványok már a fiókban, de a tanulás nem áll…
Tovább olvasom >Új vezető a Yettel Digital Tribe élén
Deák Richárd csatlakozik a Yettel Magyarország vezetői csapatához, és felel…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia segíti a parkolóhelykeresést a Yettel alkalmazásban
A belvárosi parkolóhely keresése gyakran időigényes és frusztráló feladat, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >