Új igazgató a Mondelez székesfehérvári gyárának élén
2023 december elsejétől Dominik Bogusławski vette át a Mondelez székesfehérvári gyárának vezetését. A korábbi igazgató, Pál László hat év után távozik az üzem éléről. Bogusławski karrierje teljes egészét az élelmiszeriparban töltötte: mielőtt 2008-ban csatlakozott volna a Mondelez-hez, a Nestle-nél töltött be különböző pozíciókat.
Azóta rendkívül fontos szerepet töltött be a cég Płońsk-ban and Cieszyn-ben található gyáraiban, többek között a lengyelországi kekszgyártó részleg vezetője is volt 2014 és 2016 között. Az elmúlt hét évben Dominik Bogusławski a One SKARB igazgatója volt, e pozícióban a skarbimierzi csokoládégyár és a skarbimierzi cukrászati gyár működését is felügyelte. Az egész karrierje során nyilvánvaló volt, hogy kiválóan bánik az emberekkel és képes hatékony csapatokat építeni.
„Nagyon büszke vagyok arra, hogy egy olyan gyár irányítását vehetem át, amely egész Európát ellátja termékekkel. Magabiztosan mondhatom, hogy a Mondelez fenntartható növekedési pályán van, és remélem, ehhez a magyarországi munkámmal én is hozzá tudok járulni. Nagyon örülök, hogy együtt dolgozhatok a székesfehérvári gyár több száz kiváló alkalmazottjával”
– mondta kinevezéskor az új igazgató.
A Mondelez vezetése biztos abban, hogy az új vezető szakmai felkészültsége és elkötelezettsége nagyban hozzájárul majd a székesfehérvári gyár sikeres működéséhez és növekedéséhez.
A Mondelēz International magyarországi leányvállalatairól
A Mondelēz Hungária Kft. a Mondelēz International Inc. magyarországi kereskedelmi képviselete elődei révén közel 30 éve működik Magyarországon. Termékportfóliójába olyan népszerű márkák tartoznak, mint a Milka, a Sport szelet, a Győri Édes, a belVita, a Dörmi, a TUC, a Halls és a Negro.
A Mondelēz International Inc. Magyarországon is rendelkezik gyártókapacitással: a székesfehérvári Győri Keksz Kft. üzemében a népszerű helyi márkák (Győri édes, Pilóta) mellett igazi világmárkák, például a Milka, a TUC és az OREO keksz innovatív termékei is készülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Kínában terjeszkedik a Mondeléz International
A többek között az Oreo és a Philadelphia márkákról ismert…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >