Új hirdetési formák: akár termékelhelyezések is lehetnek a Való Világban
Javul a reklámpiac a visszaesés, majd a stagnálás után, emellett új formák is megjelenhetnek a piacon: többek között például a termékelhelyezés a televíziós műsorokban.
Már elkezdődtek kezdődtek a tárgyalások a nagy hirdetőkkel a kereskedelmi csatornák részéről, érthető módon a különadók által sújtott szektorok érezhetően óvatosabbak a reklámköltésük tervezésében.
Jövőre új hirdetési formák jelenhetnek meg a piacon, a termékelhelyezéssel akár már a Való Világ szombaton induló negyedik szériájában is találkozhatunk januártól – adta hírül a Viilággazdaság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >Decemberben alig változott a GKI konjunktúraindexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt.– az EU támogatásával –felmérése szerint decemberben…
Tovább olvasom >Ünnepi fogások: bacon kuglóf, baconos sajttorta és szilveszteri kandírozott virslifalatkák
Sokszor egy-egy szokatlanabb hozzávaló, vagy akár maga a tálalás is…
Tovább olvasom >