Új hirdetési formák: akár termékelhelyezések is lehetnek a Való Világban
Javul a reklámpiac a visszaesés, majd a stagnálás után, emellett új formák is megjelenhetnek a piacon: többek között például a termékelhelyezés a televíziós műsorokban.
Már elkezdődtek kezdődtek a tárgyalások a nagy hirdetőkkel a kereskedelmi csatornák részéről, érthető módon a különadók által sújtott szektorok érezhetően óvatosabbak a reklámköltésük tervezésében.
Jövőre új hirdetési formák jelenhetnek meg a piacon, a termékelhelyezéssel akár már a Való Világ szombaton induló negyedik szériájában is találkozhatunk januártól – adta hírül a Viilággazdaság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >