Új hirdetési formák: akár termékelhelyezések is lehetnek a Való Világban
Javul a reklámpiac a visszaesés, majd a stagnálás után, emellett új formák is megjelenhetnek a piacon: többek között például a termékelhelyezés a televíziós műsorokban.
Már elkezdődtek kezdődtek a tárgyalások a nagy hirdetőkkel a kereskedelmi csatornák részéről, érthető módon a különadók által sújtott szektorok érezhetően óvatosabbak a reklámköltésük tervezésében.
Jövőre új hirdetési formák jelenhetnek meg a piacon, a termékelhelyezéssel akár már a Való Világ szombaton induló negyedik szériájában is találkozhatunk januártól – adta hírül a Viilággazdaság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >