Új hirdetési formák: akár termékelhelyezések is lehetnek a Való Világban
Javul a reklámpiac a visszaesés, majd a stagnálás után, emellett új formák is megjelenhetnek a piacon: többek között például a termékelhelyezés a televíziós műsorokban.
Már elkezdődtek kezdődtek a tárgyalások a nagy hirdetőkkel a kereskedelmi csatornák részéről, érthető módon a különadók által sújtott szektorok érezhetően óvatosabbak a reklámköltésük tervezésében.
Jövőre új hirdetési formák jelenhetnek meg a piacon, a termékelhelyezéssel akár már a Való Világ szombaton induló negyedik szériájában is találkozhatunk januártól – adta hírül a Viilággazdaság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >