Új hét, újabb kedvezmények a Tescónál
A Tesco ismét emeli a tétet, ami az elérhető kedvezményeket illeti. Június 8 és 11. között a Clubcard applikációban található triplázó kuponnak köszönhetően háromszoros Clubcard pontot írnak jóvá a vásárlásokat követően, június 8. és 14. között pedig legalább 5000 forint összértékű F&F ruházati termék vásárlása esetén 30 százalék kedvezményt biztosít az áruházlánc a hűségkártya használóinak.
Az új intézkedések szervesen illeszkednek a vállalat stratégiájába, melynek célja, hogy egy olyan kedvezményrendszert biztosítson vásárlóinak, aminek köszönhetően hétről-hétre kedvező árakat találnak a Tesco áruházaiban.
A június 8-án induló promóciók mellett a Tesco az immár egy éve tartó Árgarancia programban mintegy 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan, és folyamatosan ellenőrzi azokat. A hűségkártyával rendelkezők ezenkívül hetente jellemzően 20 közkedvelt terméket találnak a polcokon és online bombaáron, melyeknél a kedvezmény mértéke az 50 százalékot is elérheti. Emellett hetente több mint 1000 termék kapható jelentős árkedvezménnyel a „Clubcarddal olcsóbb” program keretében. A nyugdíjasok pedig mindezen felül keddenként 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják Clubcardjukat. A vállalat június elsejétől továbbá hetente 20 termékre biztosít 10 százalék kedvezményt a jogszabályban előírtak szerint.
Jelenleg közel 2,5 millió Clubcard tulajdonos van Magyarországon. A forintra váltható utalványok felhasználási aránya közel 95 százalékos a hagyományos utalványok 75%-os beváltási arányához képest, ami jól mutatja, hogy a Clubcard applikációval rendelkezők nagy arányban használják ki a kedvezményes lehetőségeket.
A Tesco ajánlatai a hetente digitális formátumban megjelenő katalógusban érhetők el, amelyet már az aktuális kedvezményes időszak előtt egy héttel feltöltenek az oldalra, ezzel is támogatva a tudatos, előre megtervezett vásárlást. Június 8-ától például a bomba árú sertéskaraj kilója 2399 forint helyett mindössze 1869 forint, a Kunsági félzsíros tehéntúróért 1519 forint helyett csak 849 forintot kell fizetnünk az akció időtartalma alatt, a Kunsági tejfölért pedig 1699 forint helyett mindössze 899 forintot. Egy kiló magyar fürtös paradicsom Clubcarddal 999 forint helyett 549 forintért kapható, egy csomag spárga 1299 forint helyett 789 forintba kerül, egy kiló burgonyáért pedig 999 forint helyett 569 forintot kell fizetnünk.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >