Új hét, újabb kedvezmények a Tescónál
A Tesco ismét emeli a tétet, ami az elérhető kedvezményeket illeti. Június 8 és 11. között a Clubcard applikációban található triplázó kuponnak köszönhetően háromszoros Clubcard pontot írnak jóvá a vásárlásokat követően, június 8. és 14. között pedig legalább 5000 forint összértékű F&F ruházati termék vásárlása esetén 30 százalék kedvezményt biztosít az áruházlánc a hűségkártya használóinak.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/03/tesco_easter.jpg)
Új kedvezményrendszer indult
Az új intézkedések szervesen illeszkednek a vállalat stratégiájába, melynek célja, hogy egy olyan kedvezményrendszert biztosítson vásárlóinak, aminek köszönhetően hétről-hétre kedvező árakat találnak a Tesco áruházaiban.
A június 8-án induló promóciók mellett a Tesco az immár egy éve tartó Árgarancia programban mintegy 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan, és folyamatosan ellenőrzi azokat. A hűségkártyával rendelkezők ezenkívül hetente jellemzően 20 közkedvelt terméket találnak a polcokon és online bombaáron, melyeknél a kedvezmény mértéke az 50 százalékot is elérheti. Emellett hetente több mint 1000 termék kapható jelentős árkedvezménnyel a „Clubcarddal olcsóbb” program keretében. A nyugdíjasok pedig mindezen felül keddenként 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják Clubcardjukat. A vállalat június elsejétől továbbá hetente 20 termékre biztosít 10 százalék kedvezményt a jogszabályban előírtak szerint.
Jelenleg közel 2,5 millió Clubcard tulajdonos van Magyarországon. A forintra váltható utalványok felhasználási aránya közel 95 százalékos a hagyományos utalványok 75%-os beváltási arányához képest, ami jól mutatja, hogy a Clubcard applikációval rendelkezők nagy arányban használják ki a kedvezményes lehetőségeket.
A Tesco ajánlatai a hetente digitális formátumban megjelenő katalógusban érhetők el, amelyet már az aktuális kedvezményes időszak előtt egy héttel feltöltenek az oldalra, ezzel is támogatva a tudatos, előre megtervezett vásárlást. Június 8-ától például a bomba árú sertéskaraj kilója 2399 forint helyett mindössze 1869 forint, a Kunsági félzsíros tehéntúróért 1519 forint helyett csak 849 forintot kell fizetnünk az akció időtartalma alatt, a Kunsági tejfölért pedig 1699 forint helyett mindössze 899 forintot. Egy kiló magyar fürtös paradicsom Clubcarddal 999 forint helyett 549 forintért kapható, egy csomag spárga 1299 forint helyett 789 forintba kerül, egy kiló burgonyáért pedig 999 forint helyett 569 forintot kell fizetnünk.
Kapcsolódó cikkeink
Ilyen akciókkal készültek az EB-döntőre a kiskereskedelmi láncok
Az EB-döntőre nem csak focidrukkerek készültek fel, de a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Mi jön a kötelező akciók után?
2024. július 1-jével jelentős változások léptek életbe a magyar kiskereskedelemben:…
Tovább olvasom >Új típusú eladáshelyi hirdetőeszközt vezet be Magyarországon a Tesco
A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >