Új Herbal Essences kollekciók
Látványos sajtótájékoztatón mutatta be a Procter & Gamble kibővült samponmárkáját, a Herbal Essences kollekciót, június 10-én.A márka erőssége az illat, amely a hajmosást élményszerűvé varázsolja. A termékcsalád fő célcsoportja a tizen- és huszonéves korosztály, ezt tükrözik az egyes variánsok játékos elnevezései is.
Az 5 új kollekció (sampon, balzsam, illetve 4 esetben hajpakolás) július elsejétől kapható a kereskedelemben.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További innovációs termékek
Freego, Gluténmentes leveles sajtos pogácsa, előkelesztett, gyorsfagyasztott
A Freego legújabb innovációja: a Freego Gluténmentes Leveles Sajtos Pogácsa,…
Tovább olvasom >Márka Szőlő-Vattacukor ízű szénsavas üdítőital
A kezdetben limitált kiadású Szőlő-vattacukor termékünk a nagy érdeklődésre való…
Tovább olvasom >KAKTUS FLEXI
Almaízű, zselés pálcikás jégkrém alma szorbé, rágógumiízű bevonattal és szárított…
Tovább olvasom >