Új Herbal Essences kollekciók
Látványos sajtótájékoztatón mutatta be a Procter & Gamble kibővült samponmárkáját, a Herbal Essences kollekciót, június 10-én.A márka erőssége az illat, amely a hajmosást élményszerűvé varázsolja. A termékcsalád fő célcsoportja a tizen- és huszonéves korosztály, ezt tükrözik az egyes variánsok játékos elnevezései is.
Az 5 új kollekció (sampon, balzsam, illetve 4 esetben hajpakolás) július elsejétől kapható a kereskedelemben.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >