Új használtcikk-üzlet koncepció a Nordstromtól
A Nordstrom a legújabb azon üzletek sorában, amelyek a kiskereskedelem egyik leggyorsabban növekvő, jelenleg mintegy 7 millió dollár értékre taksálható piacából, a használt ruhák és kiegészítők üzletéből kíván részt magának.
Új „See You Tomorrow” koncepciója egyszerre jelenik meg online és in-store bolt formájában, és kínálja nagy népszerűségnek örvendő márkák eredeti darabjainak összeállításait. Az üzlet különleges márka-együttműködéseknek is teret ad – elsőként a dán Ganni ruházati márkával.
Az induláskori választék a visszaküldött és sérült termékeket átvevő és feldolgozó Nordstrom Quality Centerből származik. Az eredetileg a lánc csatornáiban teljes áron kínált árucikkek tisztítás, javítás és felújítás után kerülnek eladásra.
A Nordstrom új New York-i flagship üzletében emellett lehetőséget kínál a vásárlóknak, hogy alig használt darabjaikat online vagy offline levásárolható Nordstrom ajándékkártyára váltsák, és tervben van egy online átvevő program elindítása is.
A projektben a Nordstrom a logisztikai és tech startup Yerdle-lel társult a platform működésének háttértámogatására. Egyes luxus designer-cikkek eredetiségének igazolása pedig az Entrupy-val együttműködésben történik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >