Új Globus szószok
A Globus dresszing márka tavalyi rendkívül sikeresnek mondható, szószok piacára történő belépését követően, idén tovább bővíti és optimalizálja szószportfólióját. 4 új termék kerül bevezetésre idén, melyek még több ételhez és étkezési szokáshoz nyújtanak megoldást a fogyasztók számára. A Globus szószok portfóliójában már saláták készítéséhez, grillételekhez, hamburgerhez vagy épp mártogatósként is használható szószok is részei lesznek a kínálatnak. Különleges összetevők, különleges ízek jellemzik a termékeket. Az új termékek esetében is ínycsiklandó, gusztusos ételfotók teszik igazán vonzóvá a modern megjelenésű csomagolást, melyek szintén álló tasakos formában érkeznek, így megmarad a jól ismert és fogyasztók által is kedvelt termékelőnye, hogy az utolsó cseppig kinyomható belőle a szósz.
Bevezetés hónapja: 2020. június
Bevezetési kedvezmények és támogatások: dedikált TV- és digitális marketingtámogatás, áruházi akciók, POS
Kapcsolatfelvétel: Unilever Magyarország Kft.
Fogyasztói kapcsolatok
T.: 06-80-180-144 hétköznap 9:00–17:00; e-mail: vevoinfo@unilever.hu
Kapcsolódó cikkeink
Elkészült a hazai Domestos-gyár 23 milliárdos beruházása
A második ütemben felépült automatizált magasraktár befejezésével elkészült az Unilever…
Tovább olvasom >Kétszer több Magnum jégkrém készül Veszprémben
Fontos fejezetéhez érkezett az Unilever Magyarország Kft. veszprémi jégkrémgyárának bővítése.…
Tovább olvasom >A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2021. évi díjazottjai
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) 2021-ben a 38.…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
BioTechUSA – Crush Bar
2025 szeptemberében érkezik a BioTechUSA legújabb fejlesztése a Crush Bar,…
Tovább olvasom >Topjoy XXL püré 2-féle ízben: kaktusz és mangó
A Topjoy tovább bővíti gyümölcspüré-kínálatát egy új, 200 g-os kiszereléssel,…
Tovább olvasom >Papa’s Pilar Rum
A Papa’s Pilar egy prémium rummárka, amelyet Ernest Hemingway tiszteletére…
Tovább olvasom >