Új globális tartalmon dolgozik a TikTok az Unileverrel
A TikTok közösségi médiaplatform a globális FMCG-óriással, az Unileverrel együttműködve ünnepli a takarítás iránt világszerte rajongók #CleanTok közösségét.
A partnerség részeként a TikTok közösen készít majd tartalmakat kifejezetten a közösség számára, és számos takarítással foglalkozó influenszerrel – köztük a @HomewithAziza, a @Cleaning_at83 és a @Cleanpedia_UK – dolgozik együtt.
A platform az Unilever, a Gravity Road és a Mindshare együttműködésében 40 héten át különböző dedikált #CleanTok™ tartalmakat és aktivációkat ad közre.
– A TikTok #Cleantok™ közössége az egyik legelkötelezettebb a platformon, és az Unileverrel együttműködve örömmel biztosítunk teret ünneplésükre, és segítjük elő a szórakoztató és oktató tartalmak közzétételét
– mondta Khartoon Weiss, a TikTok globális ügyfelekért felelős vezetője.
– A TikTokon a hivatalos #Cleantok hub az otthona minden takarítással kapcsolatos dolognak, és már alig várjuk, hogy lássuk, hogyan reagál a közösség.
Egy alkalmazáson belüli #CleanTok hub is elindul, amely az összes tematikus tartalmat egy helyen fogja össze a rajongók számára. A hub már működik az Egyesült Királyságban, Törökországban, Franciaországban, Hollandiában és Brazíliában, és még ebben a hónapban Indonéziában, a Fülöp-szigeteken, Thaiföldön, Argentínában és Vietnamban is elindul. A hub 2024 januárjáig fog működni.
Eduardo Campanella, az Unilever home care üzletágért felelős marketingvezetője úgy véli
– Az otthonunkhoz rengeteg érzelmi szállal kötődünk. Így, míg a tisztítószereket hagyományosan funkcionálisnak, a takarítást pedig házimunkának tekintjük, a megfelelő termékek megfelelő módon történő használatából eredő eredmények elégedettséggel és békével tölthetnek el.
– A #CleanTo felemelkedése – a járvány kezdete óta – azt mutatja, mennyire ragaszkodunk ahhoz, hogy otthonunk tiszta, jó illatú és komfortos legyen
– folytatta a szakember.
A TikTok kreatív csapatával együttműködve fejlesztett vonzó új tartalmakkal továbbra is inspirálni és edukálni szeretnénk és reméljük, hogy értékes insightokat nyerhetünk a fiatalokról, akik ha takarításról van szó, ugyanolyan szenvedélyesek, mint mi.
Kapcsolódó cikkeink
Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >