Új globális tartalmon dolgozik a TikTok az Unileverrel
A TikTok közösségi médiaplatform a globális FMCG-óriással, az Unileverrel együttműködve ünnepli a takarítás iránt világszerte rajongók #CleanTok közösségét.
A partnerség részeként a TikTok közösen készít majd tartalmakat kifejezetten a közösség számára, és számos takarítással foglalkozó influenszerrel – köztük a @HomewithAziza, a @Cleaning_at83 és a @Cleanpedia_UK – dolgozik együtt.
A platform az Unilever, a Gravity Road és a Mindshare együttműködésében 40 héten át különböző dedikált #CleanTok™ tartalmakat és aktivációkat ad közre.
– A TikTok #Cleantok™ közössége az egyik legelkötelezettebb a platformon, és az Unileverrel együttműködve örömmel biztosítunk teret ünneplésükre, és segítjük elő a szórakoztató és oktató tartalmak közzétételét
– mondta Khartoon Weiss, a TikTok globális ügyfelekért felelős vezetője.
– A TikTokon a hivatalos #Cleantok hub az otthona minden takarítással kapcsolatos dolognak, és már alig várjuk, hogy lássuk, hogyan reagál a közösség.
Egy alkalmazáson belüli #CleanTok hub is elindul, amely az összes tematikus tartalmat egy helyen fogja össze a rajongók számára. A hub már működik az Egyesült Királyságban, Törökországban, Franciaországban, Hollandiában és Brazíliában, és még ebben a hónapban Indonéziában, a Fülöp-szigeteken, Thaiföldön, Argentínában és Vietnamban is elindul. A hub 2024 januárjáig fog működni.
Eduardo Campanella, az Unilever home care üzletágért felelős marketingvezetője úgy véli
– Az otthonunkhoz rengeteg érzelmi szállal kötődünk. Így, míg a tisztítószereket hagyományosan funkcionálisnak, a takarítást pedig házimunkának tekintjük, a megfelelő termékek megfelelő módon történő használatából eredő eredmények elégedettséggel és békével tölthetnek el.
– A #CleanTo felemelkedése – a járvány kezdete óta – azt mutatja, mennyire ragaszkodunk ahhoz, hogy otthonunk tiszta, jó illatú és komfortos legyen
– folytatta a szakember.
A TikTok kreatív csapatával együttműködve fejlesztett vonzó új tartalmakkal továbbra is inspirálni és edukálni szeretnénk és reméljük, hogy értékes insightokat nyerhetünk a fiatalokról, akik ha takarításról van szó, ugyanolyan szenvedélyesek, mint mi.
Kapcsolódó cikkeink
Egyelőre nem engedjük át a takarítást a robotoknak
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Street food van, utca nincs!
Lassan tér magához a pandémia után a food truckok piaca;…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >