Új globális tartalmon dolgozik a TikTok az Unileverrel
A TikTok közösségi médiaplatform a globális FMCG-óriással, az Unileverrel együttműködve ünnepli a takarítás iránt világszerte rajongók #CleanTok közösségét.
A partnerség részeként a TikTok közösen készít majd tartalmakat kifejezetten a közösség számára, és számos takarítással foglalkozó influenszerrel – köztük a @HomewithAziza, a @Cleaning_at83 és a @Cleanpedia_UK – dolgozik együtt.
A platform az Unilever, a Gravity Road és a Mindshare együttműködésében 40 héten át különböző dedikált #CleanTok™ tartalmakat és aktivációkat ad közre.
– A TikTok #Cleantok™ közössége az egyik legelkötelezettebb a platformon, és az Unileverrel együttműködve örömmel biztosítunk teret ünneplésükre, és segítjük elő a szórakoztató és oktató tartalmak közzétételét
– mondta Khartoon Weiss, a TikTok globális ügyfelekért felelős vezetője.
– A TikTokon a hivatalos #Cleantok hub az otthona minden takarítással kapcsolatos dolognak, és már alig várjuk, hogy lássuk, hogyan reagál a közösség.
Egy alkalmazáson belüli #CleanTok hub is elindul, amely az összes tematikus tartalmat egy helyen fogja össze a rajongók számára. A hub már működik az Egyesült Királyságban, Törökországban, Franciaországban, Hollandiában és Brazíliában, és még ebben a hónapban Indonéziában, a Fülöp-szigeteken, Thaiföldön, Argentínában és Vietnamban is elindul. A hub 2024 januárjáig fog működni.
Eduardo Campanella, az Unilever home care üzletágért felelős marketingvezetője úgy véli
– Az otthonunkhoz rengeteg érzelmi szállal kötődünk. Így, míg a tisztítószereket hagyományosan funkcionálisnak, a takarítást pedig házimunkának tekintjük, a megfelelő termékek megfelelő módon történő használatából eredő eredmények elégedettséggel és békével tölthetnek el.
– A #CleanTo felemelkedése – a járvány kezdete óta – azt mutatja, mennyire ragaszkodunk ahhoz, hogy otthonunk tiszta, jó illatú és komfortos legyen
– folytatta a szakember.
A TikTok kreatív csapatával együttműködve fejlesztett vonzó új tartalmakkal továbbra is inspirálni és edukálni szeretnénk és reméljük, hogy értékes insightokat nyerhetünk a fiatalokról, akik ha takarításról van szó, ugyanolyan szenvedélyesek, mint mi.
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Tévhit, hogy csak a Z generáció él TikTokon – a magyar userek átlagéletkora 38 év
A social média mára minden generáció életének nélkülözhetetlen részévé vált,…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >