Új globális arculattal és innovációkkal frissít a Lipton

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 09. 25. 09:58
🎧 Hallgasd a cikket:

Új fejezet nyílik a világszerte ismert Lipton márka történetében: globális arculatváltással és termékinnovációval igyekszik megfelelni a változó fogyasztói igényeknek.

Lipton’s Concentrates

Az ikonikus piros címkéjéről ismert teagyártó modern csomagolással frissítette megjelenését, hogy közelebb kerüljön a fiatalabb generációkhoz – írja a Food Business News.

Alexander White, a Lipton észak-amerikai kutatás-fejlesztési igazgatója szerint az új arculat célja a márka megújítása és relevanciájának megőrzése. Az átalakulás keretében egy sor új termékkel bővült a márka portfóliója a legfrissebb fogyasztói trendekkel összhangban. Ennek részeként júliusban két új innováció –  teakoncentrátumok és gyümölcsös, illetve gyógynövényes teák – is piacra került.

A teából főzött koncentrátumok – például citromos fekete tea, limonádés zöld tea és déli édes fekete tea – gyorsan és egyszerűen elkészíthetők, bármilyen folyadékhoz adagolhatók. White szerint ezek a termékek megkönnyítik a tea étkezésekkor történő fogyasztását – mert bár az adatok alapján étkezéskor sok jegestea fogy, de kevés azon étekezések száma, ahol jegesteát is isznak a fogyasztók –, aminek eddig akadálya volt a bonyolult előkészítés.

A gyümölcsös és gyógynövényes teák – mint a bogyós, menta, kamilla, citrom-gyömbér és barack – a nyugalom, a kényelem és ízélmény jegyében készültek. Érték alapon ez az a kategória, amely közel 1 milliárd dolláros méretével a legnagyobb a teapiacon, és gyorsan is növekszik.

A Lipton célja, hogy a fiatalabb fogyasztóknak is vonzó ízvilágot kínáljon, miközben figyelembe veszi az egészségtudatos trendeket, például a koffeinbevitel csökkentését vagy a mentális jóllét támogatását. Az új termékek hidegen és melegen egyaránt fogyaszthatók, így rugalmasan illeszkednek a mindennapi rutinba.

Kapcsolódó cikkeink