Új Gatorade italt és palackozott vizet dob piacra a PepsiCo
A 2,5 deciliterben csupán 25 kalóirát tartalmazó ital az első változtatás a terméken, a Gatorade 1967-es bevezetése óta. Az eredeti citromos ízű üdítőital kétszer annyi kalóriát tartalmazott.
A G2 névre keresztelt új Gatorade háromféle ízben,
decembertől lesz kapható az amerikai szupermarketekben, benzinkutaknál.
A PepsiCo azt is bejelentette, hogy Propel Invigorating
Water „Propeller" néven új élénkítő ásványvízet vezet be. A termék a cég SoBe
Life Water nevű termékének újraformázása, amelyet ezúttal alacsonyabb
kalóriával, antioxidansokkal és vitaminokkal felturbózva kínálnak. A New York-i
cég nyilvánosságra hozta azt is, hogy a jövőben az Aquafina Alive vízük
ízesítésére édesítőszert használnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >