Új Gatorade italt és palackozott vizet dob piacra a PepsiCo
A 2,5 deciliterben csupán 25 kalóirát tartalmazó ital az első változtatás a terméken, a Gatorade 1967-es bevezetése óta. Az eredeti citromos ízű üdítőital kétszer annyi kalóriát tartalmazott.
A G2 névre keresztelt új Gatorade háromféle ízben,
decembertől lesz kapható az amerikai szupermarketekben, benzinkutaknál.
A PepsiCo azt is bejelentette, hogy Propel Invigorating
Water „Propeller" néven új élénkítő ásványvízet vezet be. A termék a cég SoBe
Life Water nevű termékének újraformázása, amelyet ezúttal alacsonyabb
kalóriával, antioxidansokkal és vitaminokkal felturbózva kínálnak. A New York-i
cég nyilvánosságra hozta azt is, hogy a jövőben az Aquafina Alive vízük
ízesítésére édesítőszert használnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >