Új Gatorade italt és palackozott vizet dob piacra a PepsiCo
A 2,5 deciliterben csupán 25 kalóirát tartalmazó ital az első változtatás a terméken, a Gatorade 1967-es bevezetése óta. Az eredeti citromos ízű üdítőital kétszer annyi kalóriát tartalmazott.
A G2 névre keresztelt új Gatorade háromféle ízben,
decembertől lesz kapható az amerikai szupermarketekben, benzinkutaknál.
A PepsiCo azt is bejelentette, hogy Propel Invigorating
Water „Propeller" néven új élénkítő ásványvízet vezet be. A termék a cég SoBe
Life Water nevű termékének újraformázása, amelyet ezúttal alacsonyabb
kalóriával, antioxidansokkal és vitaminokkal felturbózva kínálnak. A New York-i
cég nyilvánosságra hozta azt is, hogy a jövőben az Aquafina Alive vízük
ízesítésére édesítőszert használnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >