Új Gatorade italt és palackozott vizet dob piacra a PepsiCo
A 2,5 deciliterben csupán 25 kalóirát tartalmazó ital az első változtatás a terméken, a Gatorade 1967-es bevezetése óta. Az eredeti citromos ízű üdítőital kétszer annyi kalóriát tartalmazott.
A G2 névre keresztelt új Gatorade háromféle ízben,
decembertől lesz kapható az amerikai szupermarketekben, benzinkutaknál.
A PepsiCo azt is bejelentette, hogy Propel Invigorating
Water „Propeller" néven új élénkítő ásványvízet vezet be. A termék a cég SoBe
Life Water nevű termékének újraformázása, amelyet ezúttal alacsonyabb
kalóriával, antioxidansokkal és vitaminokkal felturbózva kínálnak. A New York-i
cég nyilvánosságra hozta azt is, hogy a jövőben az Aquafina Alive vízük
ízesítésére édesítőszert használnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >