Új fúziók, új élmény: megújult ízekkel és arculattal tért vissza a Fuze Tea
A tea, gyümölcsök és gyógynövények harmonikus kombinációjára épülő Fuze Tea márka két megújult ízvariánssal és friss arculattal jelent meg a hazai piacon. A bevezetés apropóján a márka egy egyedi hangulatú piknikeseményre invitálta partnereit és sajtóképviselőket a Normafa Hotel festői kertjébe, ahol a meghívottak nemcsak kóstolhatták, hanem saját teakeverékeiket is elkészíthették.
A Fuze Tea új receptúrával elérhető ízei – az őszibarack-rózsa és a citrom-citromfű – már az első teszteléseken 85–90%-os tetszési indexet értek el. A gyártó célja az volt, hogy a fogyasztói visszajelzésekre építve még finomabb és karakteresebb termékeket kínáljon, miközben megőrzi a Fuze Tea védjegyévé vált szofisztikált ízvilágot.
Az esemény szakmai házigazdája, Olekszik Dorottya teamester, a Tea Akadémia alapítója betekintést adott a teaalkotás világába. A program során a vendégek különböző teaalapokból (fekete, zöld), valamint fűszernövényekből és aromás összetevőkből alkothatták meg saját italváltozataikat – ezzel is testközelből tapasztalva meg a Fuze Tea márkafilozófiáját: a hagyomány és az innováció ízeken keresztüli összekapcsolását.
„A Fuze Tea nem csupán egy jeges tea, hanem egy élményszerű utazás a tea és a természetes ízek világába” – hangsúlyozta Szabó Andrea, a márka magyarországi márkamenedzsere. Az új termékek már országszerte elérhetők, a boltok polcain megújult, zöld címkéjük és a „VADIÚJ RECEPT” felirat segíti a könnyebb beazonosítást.
Kapcsolódó cikkeink
Robbanás előtt a kávé és a tea ára
A reggeli kávé vagy a délutáni tea nem csupán ízlés…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >