Új frontot nyitott az angliai szupermarket árháborúban a Tesco
Kétezer terméket kínálnak az Aldi és Lidl árszínvonalán, és új, még olcsóbb sajátmárkás termékeket dobnak piacra.Jól lehet az Aldi és a
Lidl csak korlátozott szortimentet kínál mégis
meghódította az angol középosztályt.
Piaci részesedésük jelenleg csupán három
százalék, de Európa többi részéhez
hasonlóan térnyerésükre számítanak
az Egyesült Királyságban is. Térhódításukat
jelzi az is, hogy az általában csupán a helyi
három riválisát (Asda, Sainsbury és Wm
Morisson) figyelő, 30 százalékos piaci részesedéssel
rendelkező Tescot is ellenlépésekre kényszerítették.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elindult a termelés a Magna új vecsési üzemében – több száz munkahelyet teremt a beruházás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A PENNY ismét elnyerte az Energiahatékony Vállalat díjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megkezdődött az év egyik legjelentősebb akciós időszaka az Auchanban!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

