Új frontot nyitott az angliai szupermarket árháborúban a Tesco
Kétezer terméket kínálnak az Aldi és Lidl árszínvonalán, és új, még olcsóbb sajátmárkás termékeket dobnak piacra.Jól lehet az Aldi és a
Lidl csak korlátozott szortimentet kínál mégis
meghódította az angol középosztályt.
Piaci részesedésük jelenleg csupán három
százalék, de Európa többi részéhez
hasonlóan térnyerésükre számítanak
az Egyesült Királyságban is. Térhódításukat
jelzi az is, hogy az általában csupán a helyi
három riválisát (Asda, Sainsbury és Wm
Morisson) figyelő, 30 százalékos piaci részesedéssel
rendelkező Tescot is ellenlépésekre kényszerítették.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >