Új frontot nyitott az angliai szupermarket árháborúban a Tesco
Kétezer terméket kínálnak az Aldi és Lidl árszínvonalán, és új, még olcsóbb sajátmárkás termékeket dobnak piacra.Jól lehet az Aldi és a
Lidl csak korlátozott szortimentet kínál mégis
meghódította az angol középosztályt.
Piaci részesedésük jelenleg csupán három
százalék, de Európa többi részéhez
hasonlóan térnyerésükre számítanak
az Egyesült Királyságban is. Térhódításukat
jelzi az is, hogy az általában csupán a helyi
három riválisát (Asda, Sainsbury és Wm
Morisson) figyelő, 30 százalékos piaci részesedéssel
rendelkező Tescot is ellenlépésekre kényszerítették.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Október 17-én indul a Lidl első mozgóboltja Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ultrafriss és házias: új szintre lép a SPAR kényelmi termék kínálata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A PENNY kamionja idén is csatlakozott az Adománykonvojhoz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >