Új frontot nyitott az angliai szupermarket árháborúban a Tesco
Kétezer terméket kínálnak az Aldi és Lidl árszínvonalán, és új, még olcsóbb sajátmárkás termékeket dobnak piacra.Jól lehet az Aldi és a
Lidl csak korlátozott szortimentet kínál mégis
meghódította az angol középosztályt.
Piaci részesedésük jelenleg csupán három
százalék, de Európa többi részéhez
hasonlóan térnyerésükre számítanak
az Egyesült Királyságban is. Térhódításukat
jelzi az is, hogy az általában csupán a helyi
három riválisát (Asda, Sainsbury és Wm
Morisson) figyelő, 30 százalékos piaci részesedéssel
rendelkező Tescot is ellenlépésekre kényszerítették.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >