Új frontot nyitott az angliai szupermarket árháborúban a Tesco
Kétezer terméket kínálnak az Aldi és Lidl árszínvonalán, és új, még olcsóbb sajátmárkás termékeket dobnak piacra.Jól lehet az Aldi és a
Lidl csak korlátozott szortimentet kínál mégis
meghódította az angol középosztályt.
Piaci részesedésük jelenleg csupán három
százalék, de Európa többi részéhez
hasonlóan térnyerésükre számítanak
az Egyesült Királyságban is. Térhódításukat
jelzi az is, hogy az általában csupán a helyi
három riválisát (Asda, Sainsbury és Wm
Morisson) figyelő, 30 százalékos piaci részesedéssel
rendelkező Tescot is ellenlépésekre kényszerítették.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >