Új franchise üzemeltető vezeti júliustól a lajosmizsei SPAR áruházat
Az üzletláncnak a Bács-Kiskun megyei városban működő szupermarket üzletét – egy kisebb műszaki felújítást követően – a budapesti Árkád bevásárlóközpont hipermarketének volt vezetője vette át. A megújult egység a vállalat franchise rendszerében, SPAR partner áruházként üzemel tovább. A megszokott széles, minőségi árukínálat mellett több helyi termelői árura is számíthatnak a településen élő és környékbeli vásárlók.
„Áruházláncunk elsősorban a képzett és tapasztalt, a minőségi kereskedelem mellett elkötelezett munkatársainknak köszönheti a sikereit. Saját működtetésű vagy a franchise partnerrendszerünkben üzemelő üzleteink kapcsán arra is törekszünk, hogy minél több helybeli munkavállalónak kínáljunk lehetőséget a bizonyításra. A kollégáknak az adott település iránti kötődése ugyanis nagy mértékben meghatározza a helyi vevőközönség vásárlói szimpátiáját, komfort- és otthonosság élményét”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A lajosmizsei üzlet 2004 novemberében Plus Diszkontként nyitotta meg kapuit, 2008 októberétől működött a SPAR kötelékében. A helyi lakosok kedvelt áruháza 2021. július 29-től a vállalat franchise hálózata új tagjaként, mint SPAR partner egység fogadja a vásárlóit. A szupermarketet egy kisebb – de a korszerű energiahatékonysági szempontok miatt fontos – műszaki felújítást követően Szentiványi Viktor vezeti.
Az áruház új üzemeltetője gazdag kiskereskedelmi és a SPAR-hálózaton belüli szervezési, logisztikai és marketingtapasztalatokkal rendelkezik. Dolgozott árubeszerzőként, illetve több budapesti INTERSPAR hipermarketet is vezetett: két évig az Árkád bevásárlóközpontban működő áruházat irányította, később a Bécsi úton lévőt. Széles szakmai rutinját mostantól a SPAR partner láncban kívánja kamatoztatni. Szentiványi Viktor szoros lajosmizsei kötődése, ismertsége, a helyi mindennapokban való részvállalása pedig a vásárlókkal történő még közvetlenebb kapcsolat elmélyítését segíti elő.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >