Új franchise üzemeltető vezeti júliustól a lajosmizsei SPAR áruházat
Az üzletláncnak a Bács-Kiskun megyei városban működő szupermarket üzletét – egy kisebb műszaki felújítást követően – a budapesti Árkád bevásárlóközpont hipermarketének volt vezetője vette át. A megújult egység a vállalat franchise rendszerében, SPAR partner áruházként üzemel tovább. A megszokott széles, minőségi árukínálat mellett több helyi termelői árura is számíthatnak a településen élő és környékbeli vásárlók.
„Áruházláncunk elsősorban a képzett és tapasztalt, a minőségi kereskedelem mellett elkötelezett munkatársainknak köszönheti a sikereit. Saját működtetésű vagy a franchise partnerrendszerünkben üzemelő üzleteink kapcsán arra is törekszünk, hogy minél több helybeli munkavállalónak kínáljunk lehetőséget a bizonyításra. A kollégáknak az adott település iránti kötődése ugyanis nagy mértékben meghatározza a helyi vevőközönség vásárlói szimpátiáját, komfort- és otthonosság élményét”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A lajosmizsei üzlet 2004 novemberében Plus Diszkontként nyitotta meg kapuit, 2008 októberétől működött a SPAR kötelékében. A helyi lakosok kedvelt áruháza 2021. július 29-től a vállalat franchise hálózata új tagjaként, mint SPAR partner egység fogadja a vásárlóit. A szupermarketet egy kisebb – de a korszerű energiahatékonysági szempontok miatt fontos – műszaki felújítást követően Szentiványi Viktor vezeti.
Az áruház új üzemeltetője gazdag kiskereskedelmi és a SPAR-hálózaton belüli szervezési, logisztikai és marketingtapasztalatokkal rendelkezik. Dolgozott árubeszerzőként, illetve több budapesti INTERSPAR hipermarketet is vezetett: két évig az Árkád bevásárlóközpontban működő áruházat irányította, később a Bécsi úton lévőt. Széles szakmai rutinját mostantól a SPAR partner láncban kívánja kamatoztatni. Szentiványi Viktor szoros lajosmizsei kötődése, ismertsége, a helyi mindennapokban való részvállalása pedig a vásárlókkal történő még közvetlenebb kapcsolat elmélyítését segíti elő.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >