Új formátum jelent meg a Hubba Bubba kínálatában
Minirágógumival bővül a Hubba Bubba kínálata, amely 1988 óta most először vezet be új formátumot márkakínálatába. A termék azonban több, mint rágógumi, mert a rajongók által oly nagyon kedvelt Skittles-ízekben – többek között citrom, eper, szőlő, narancs és lime – kerül a csomagolásba.
Az új minirágógumi két, napjainkban népszerű trendet jelenít meg: a miniatűr termékekét és azt, hogy az élelmiszeripari vállalatok két nagy márkájukat egyesítik.
A minitermékek a kekszektől kezdve a cukorkákon át a pizzafalatokig minden szegmensben megjelentek. A Mars Wrigley számára sem idegen e formátum, hiszen a Snickers, Twix, M&M’s és Skittles mini változatban is kaphatók. Két meglévő márka ötvözésével pedig a vállalatoknak lehetősége nyílik arra, hogy kamatoztassák a két már jól ismert termékben rejlő értéket, miközben egy innovatív, új, a fogyasztók érdeklődését felkeltő finomságot is kreálnak.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >