Új formátum jelent meg a Hubba Bubba kínálatában
Minirágógumival bővül a Hubba Bubba kínálata, amely 1988 óta most először vezet be új formátumot márkakínálatába. A termék azonban több, mint rágógumi, mert a rajongók által oly nagyon kedvelt Skittles-ízekben – többek között citrom, eper, szőlő, narancs és lime – kerül a csomagolásba.
Az új minirágógumi két, napjainkban népszerű trendet jelenít meg: a miniatűr termékekét és azt, hogy az élelmiszeripari vállalatok két nagy márkájukat egyesítik.
A minitermékek a kekszektől kezdve a cukorkákon át a pizzafalatokig minden szegmensben megjelentek. A Mars Wrigley számára sem idegen e formátum, hiszen a Snickers, Twix, M&M’s és Skittles mini változatban is kaphatók. Két meglévő márka ötvözésével pedig a vállalatoknak lehetősége nyílik arra, hogy kamatoztassák a két már jól ismert termékben rejlő értéket, miközben egy innovatív, új, a fogyasztók érdeklődését felkeltő finomságot is kreálnak.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >