Új formátum jelent meg a Hubba Bubba kínálatában
Minirágógumival bővül a Hubba Bubba kínálata, amely 1988 óta most először vezet be új formátumot márkakínálatába. A termék azonban több, mint rágógumi, mert a rajongók által oly nagyon kedvelt Skittles-ízekben – többek között citrom, eper, szőlő, narancs és lime – kerül a csomagolásba.
Az új minirágógumi két, napjainkban népszerű trendet jelenít meg: a miniatűr termékekét és azt, hogy az élelmiszeripari vállalatok két nagy márkájukat egyesítik.
A minitermékek a kekszektől kezdve a cukorkákon át a pizzafalatokig minden szegmensben megjelentek. A Mars Wrigley számára sem idegen e formátum, hiszen a Snickers, Twix, M&M’s és Skittles mini változatban is kaphatók. Két meglévő márka ötvözésével pedig a vállalatoknak lehetősége nyílik arra, hogy kamatoztassák a két már jól ismert termékben rejlő értéket, miközben egy innovatív, új, a fogyasztók érdeklődését felkeltő finomságot is kreálnak.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >