Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz prémium tészta termékcsaládja, az Al Bronzo, amely nemcsak új csomagolást kapott, hanem két új formával – fusilloni és orecchiette – is bővült a már meglévő bucatini, spaghetti, mezzi rigatoni és penne rigate mellett.

Brooklyn Peltz Beckham (PRNewsfoto/Barilla America, Inc.)
A vállalat az új kollekció bevezetéséhez Brooklyn Peltz Beckhammel, David Beckham fiával lépett együttműködésre, aki gasztronómiai influenszerként és vállalkozóként is ismert – adta hírül a Food Business News. Beckham szerint – pont mint a Barilla – ő is rajong Olaszországért, és az embereknek olasz konyhán keresztüli összehozásáért: „Ez több mint étkezés – ez a kapcsolódás egy módja.”
Mint azt Angie Cotter, a Barilla amerikai tészta üzletágának marketingvezetője elmondta, az Al Bronzo megújulása egyszerre tükrözi a vállalatnak az innováció iránti elköteleződését és olasz öröksége tiszteletét. A termékek Olaszországban készülnek több mint 148 évnyi tésztakészítési tapasztalat alapján és onnan kerülnek az Egyesült Államokba.
Kapcsolódó cikkeink
A Gen Z vásárlási szokásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Beszáll PepsiCo a „dirty soda” őrületbe – jön a Dirty Mountain Dew Cream Soda
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dm babybonus várandósoknak és kisgyermekes családoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A mobilbankolás a mindennapok része
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >