Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 05. 06. 09:23

A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz prémium tészta termékcsaládja, az Al Bronzo, amely nemcsak új csomagolást kapott, hanem két új formával – fusilloni és orecchietteis bővült a már meglévő bucatini, spaghetti, mezzi rigatoni és penne rigate mellett.

Brooklyn Peltz Beckham (PRNewsfoto/Barilla America, Inc.)

A vállalat az új kollekció bevezetéséhez Brooklyn Peltz Beckhammel, David Beckham fiával lépett együttműködésre, aki gasztronómiai influenszerként és vállalkozóként is ismert – adta hírül a Food Business News. Beckham szerint – pont mint a Barilla – ő is rajong Olaszországért, és az embereknek olasz konyhán keresztüli összehozásáért: „Ez több mint étkezés – ez a kapcsolódás egy módja.”

Mint azt Angie Cotter, a Barilla amerikai tészta üzletágának marketingvezetője elmondta, az Al Bronzo megújulása egyszerre tükrözi a vállalatnak az innováció iránti elköteleződését és olasz öröksége tiszteletét. A termékek Olaszországban készülnek több mint 148 évnyi tésztakészítési tapasztalat alapján és onnan kerülnek az Egyesült Államokba.

Kapcsolódó cikkeink