Új fogantyú-reklámok az Intersparokban
A Célcsoport Média Instore üzletágának portfóliója egy új eszközzel egészült ki. Ugyanis 2009. június 15-től – első lépésben az Interspar áruházaiban – Bevkocsi Banner néven új bevásárlókocsi-fogantyú reklámfelületet vezetett be.
A Bevkocsi Banner mind a 30 Intersparban, akár több mint 17 000 kocsin lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >