Új fogantyú-reklámok az Intersparokban
A Célcsoport Média Instore üzletágának portfóliója egy új eszközzel egészült ki. Ugyanis 2009. június 15-től – első lépésben az Interspar áruházaiban – Bevkocsi Banner néven új bevásárlókocsi-fogantyú reklámfelületet vezetett be.
A Bevkocsi Banner mind a 30 Intersparban, akár több mint 17 000 kocsin lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >