Új fogantyú-reklámok az Intersparokban
A Célcsoport Média Instore üzletágának portfóliója egy új eszközzel egészült ki. Ugyanis 2009. június 15-től – első lépésben az Interspar áruházaiban – Bevkocsi Banner néven új bevásárlókocsi-fogantyú reklámfelületet vezetett be.
A Bevkocsi Banner mind a 30 Intersparban, akár több mint 17 000 kocsin lesz elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >