Új fizetési rendszerrel és vevővédelemmel teszi biztonságosabbá a vásárlást a Jófogás
A Jófogás leveszi a vevők válláról a kockázat terhét: minden eddiginél kényelmesebbé és biztonságosabbá teszi a használt cikkek adásvételét. Mostantól a vevővédelem, az egyszerű bankkártyás fizetés és a könnyen intézhető szállítás közös rendszerben érhető el. Ezen felül már egy gombnyomással alkudhatunk is, valamint átláthatóbbá válik a szállítással rendelt termékek státusza is. Az idén bemutatott fejlesztések egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a platformon, és ennek meg is van az oka.
A Jófogás elindította új fizetési rendszerét, amely a vevővédelemnek és az egyszerű online fizetésnek köszönhetően minden eddiginél kényelmesebbé és biztonságosabbá teszi a vásárlást és az értékesítést is a platformon. A Meta együttműködés után az új fejlesztés az adásvételi folyamatoknak egy másik szegmensét javítja. A funkció használata teljesen opcionális, így a felhasználók dönthetnek róla, hogy igénybe veszik-e.
Egyszerű, biztonságos, átlátható
Az új rendszer lehetővé teszi, hogy a vásárlók közvetlenül a Jófogáson, bankkártyával fizessék ki a rendeléseiket. A vételárat a rendszer a vevő megerősítéséig őrzi meg, visszajelzés hiányában pedig az átvételtől számított 48 óra után azonnal kifizeti az eladónak. Probléma esetén sincs gond: a Jófogás ügyfélszolgálata kiemelten kezeli ezeket a jelentéseket és a lehető leggyorsabban segíti a rendelések lezárását. Ezzel az adásvétel eladói szempontból egyszerűbbé, vevői szempontból pedig biztonságosabbá is válik a szállítással kínált termékek esetében.
A szállítással meghirdetett termékek feltöltése és útjának nyomon követése is egyszerűbbé válik: az eladók mostantól egyetlen kattintással adhatnak meg csomagméretet, választhatnak több futárpartner közül, valamint a vevők minden hasznos információt megtudhatnak a csomagok státuszáról a “Rendeléseim” menüpontban.
Rövid idő alatt népszerű lett az újdonság
A felhasználók hamar rákaptak az új fizetési rendszer előnyeire: több mint 8000 felhasználó már az első hetekben a fejlesztett biztonságot választotta a rendelésnél, a sikeres tranzakciók száma pedig hétről hétre növekszik. Az adatok alapján a legtöbben a közepes árkategóriájú, 10-50 ezer forint értékű termékeknél éltek a vevővédelemmel, de ennél magasabb és alacsonyabb összegnél is előszeretettel választották az opciót. A legmagasabb áron megvásárolt tétel egy Canon EOS R6 fényképezőgép volt 420 ezer forintért, de karóra, hangszer és számos más műszaki cikk kelt el 200 ezer forint feletti áron az új vevővédelmi funkcióval.
„Az online piactéren a biztonság fő szempont. A felhasználóink figyelmét folyamatosan felhívjuk a körültekintő vásárlás fontosságára, most pedig ezt egy kézzelfogható funkcióval is kiegészítjük. Az új rendszer nemcsak a bizalmat növeli, hanem kényelmesebbé és gyorsabbá is teszi az adásvételt.”
– mondta Várkonyi Balázs, a Jófogás ügyvezető igazgatója.
A Jófogás idei éve az innovációról szólt
A Jófogás idén több újítással is megörvendeztette a felhasználókat. Júniusban például a Metával együttműködve bevezette azt a funkciót, amellyel a felhasználók a hirdetéseiket egyetlen kattintással a Facebook Marketplace-en is megjeleníthetik. Azóta havonta átlagosan 15 ezer felhasználó él a lehetőséggel, az adatokból pedig jól látható, hogy például a járművek sokkal gyorsabban, közel harmadannyi hirdetési idő után találtak így új gazdára.
A felhasználók főként szabadidős termékeket, ruházati cikkeket és otthoni, háztartási termékeket osztottak tovább a legnagyobb számban a Facebook Marketplace felületén. Mégis, az indulás óta könyvekből és újságokból került fel a legtöbb – közel 73 ezer hirdetés – a platformra.
“Az idei év fejlesztései mind egy irányba mutatnak: a használt cikkek piacát egyszerűbbé, biztonságosabbá és fenntarthatóbbá szeretnénk tenni. Soha nem volt még ilyen könnyű új gazdát találni a feleslegessé vált tárgyaknak, és ilyen biztonságos módon beszerezni az új holmikat. A Meta együttműködés egyedülálló lehetőség, amivel új szintre emeltük a hirdetési élményt, ezt pedig most tovább fokoztuk. A Jófogásnál kétségkívül az innováció éve volt az idei.”
– zárta gondolatait Várkonyi Balázs.
Kapcsolódó cikkeink
Itthon egy robotporszívó, Lengyelországban a legújabb csúcs iPhone vezeti a Black Friday toplistát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal a Wish e-kereskedelmi piactérrel szemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan induljunk el, ha még nem vagyunk jelen az internetes kereskedelemben?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Itthon egy robotporszívó, Lengyelországban a legújabb csúcs iPhone vezeti a Black Friday toplistát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szülőszobai eseménynapló, gyógyító kert és traumatudatos felnőttképzési rendszer is van idén a BioTechUSA az Egészségért Díj nyertesei között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

