Új fizetési módok piacon
Egyre több vásárló várja el, hogy az üzletek bevezessék és tovább fejlesszék az új fizetési módokat, különösen az online vásárlás esetében.
A MasterCard támogatta felmérésben a PRIME Research munkatársai mintegy 1,6 millió online fórumon folyó beszélgetést analizáltak, hogy megtudják, mit várnak el a vásárlók és mi bosszantja őket a leginkább. Nem meglepő módon az elemzésből az derült ki, hogy akkor a legelégedetlenebbek a vevők, ha a felkínált digitális fizetési módok nem megfelelően működnek. Még azon boltokkal is elnézőbbek, melyeknél nem lehet digitálisan fizetni.
A vásárlók az üzletetekkel kapcsolatos tapasztalataikat, vásárlási élményeiket leginkább a Twitteren beszélik meg.
Kapcsolódó cikkeink
Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >