Új fizetési módok piacon
Egyre több vásárló várja el, hogy az üzletek bevezessék és tovább fejlesszék az új fizetési módokat, különösen az online vásárlás esetében.
A MasterCard támogatta felmérésben a PRIME Research munkatársai mintegy 1,6 millió online fórumon folyó beszélgetést analizáltak, hogy megtudják, mit várnak el a vásárlók és mi bosszantja őket a leginkább. Nem meglepő módon az elemzésből az derült ki, hogy akkor a legelégedetlenebbek a vevők, ha a felkínált digitális fizetési módok nem megfelelően működnek. Még azon boltokkal is elnézőbbek, melyeknél nem lehet digitálisan fizetni.
A vásárlók az üzletetekkel kapcsolatos tapasztalataikat, vásárlási élményeiket leginkább a Twitteren beszélik meg.
Kapcsolódó cikkeink
A saját egészségéért is tesz, aki bekapcsolja a bérletmegújítást a BudapestGO-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Amikor a védelem már nem elég – Kiberkitettség 2025-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megszűnik a Simple Classic – új funkciókkal érkezik a megújult alkalmazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1800 gyermeknek segítettek a SPAR vásárlói a tanévkezdésben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
                    
                    
                    
					
					
					