Új fizetési módok piacon
Egyre több vásárló várja el, hogy az üzletek bevezessék és tovább fejlesszék az új fizetési módokat, különösen az online vásárlás esetében.
A MasterCard támogatta felmérésben a PRIME Research munkatársai mintegy 1,6 millió online fórumon folyó beszélgetést analizáltak, hogy megtudják, mit várnak el a vásárlók és mi bosszantja őket a leginkább. Nem meglepő módon az elemzésből az derült ki, hogy akkor a legelégedetlenebbek a vevők, ha a felkínált digitális fizetési módok nem megfelelően működnek. Még azon boltokkal is elnézőbbek, melyeknél nem lehet digitálisan fizetni.
A vásárlók az üzletetekkel kapcsolatos tapasztalataikat, vásárlási élményeiket leginkább a Twitteren beszélik meg.
Kapcsolódó cikkeink
Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard
A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >