Új fizetési lehetőség nyílt meg az Aldinál
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/03/pexels-george-dolgikh-1666067-1.jpg)
Az online bevásárlás egyre népszerűbb
A ROKSH megújult online felülete tovább növeli az ALDI online bevásárlásélményét. A felhasználóbarát, egyszerűen kezelhető menürendszerrel és a kiemelt termékek listázásának lehetőségével a vásárlók amellett, hogy könnyen és gyorsan összeállíthatják bevásárlókosarukat, időt és pénzt spórolhatnak meg – fogalmaztak.
A fejlesztéseknek köszönhetően a személyes bevásárló mostantól a telefonos kapcsolattartás mellett az új, innovatív online egyeztetőfelületen is kommunikálhat a megrendelővel, ahol a felhasználó a helyettesítő termékek kiválasztása mellett további termékeket is a bevásárlókosarához tud adni, egészen addig, amíg a személyes bevásárló nem végez a csomag összeállításával.
A ROKSH az online felület megújítása és a kommunikációs lehetőségek bővítése mellett egy új fizetési opciót is bevezetett:
A TERMÉKEK UTÁNVÉTTEL IS MEGVÁSÁROLHATÓK, AZAZ A SZEMÉLYES BEVÁSÁRLÓNÁL, HELYSZÍNI BANKKÁRTYÁS FIZETÉSSEL SZINTÉN KIEGYENLÍTHETŐ A SZÁMLA.
A ROKSH nemcsak az ALDI gazdag élelmiszer választékát kínálja, hanem az ALDI-vásárlás élményét is megtapasztalhatják az online felületen vásárlók.
Az online és offline szinergia megteremtése kapcsán már elérhetővé vált az oldalon az ALDI non-food választékának jelentős része és az áruházlánc – bolti árakkal egyező – akciós kínálata, valamint megjelent a közkedvelt kuponakciók online formája is – derült ki a cég sajtóközleményéből.
Kapcsolódó cikkeink
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >