Új fizetési lehetőség nyílt meg az Aldinál

Az online bevásárlás egyre népszerűbb
A ROKSH megújult online felülete tovább növeli az ALDI online bevásárlásélményét. A felhasználóbarát, egyszerűen kezelhető menürendszerrel és a kiemelt termékek listázásának lehetőségével a vásárlók amellett, hogy könnyen és gyorsan összeállíthatják bevásárlókosarukat, időt és pénzt spórolhatnak meg – fogalmaztak.
A VÁSÁRLÓK KÖRÉBEN RENDKÍVÜL NÉPSZERŰVÉ VÁLT AZ ONLINE ÉLELMISZER-VÁSÁRLÁS, EZÉRT AZ ALDI ÉS A ROKSH SZÁMOS INNOVÁCIÓT HAJTOTT VÉGRE.
A fejlesztéseknek köszönhetően a személyes bevásárló mostantól a telefonos kapcsolattartás mellett az új, innovatív online egyeztetőfelületen is kommunikálhat a megrendelővel, ahol a felhasználó a helyettesítő termékek kiválasztása mellett további termékeket is a bevásárlókosarához tud adni, egészen addig, amíg a személyes bevásárló nem végez a csomag összeállításával.
A ROKSH az online felület megújítása és a kommunikációs lehetőségek bővítése mellett egy új fizetési opciót is bevezetett:
A TERMÉKEK UTÁNVÉTTEL IS MEGVÁSÁROLHATÓK, AZAZ A SZEMÉLYES BEVÁSÁRLÓNÁL, HELYSZÍNI BANKKÁRTYÁS FIZETÉSSEL SZINTÉN KIEGYENLÍTHETŐ A SZÁMLA.
A ROKSH nemcsak az ALDI gazdag élelmiszer választékát kínálja, hanem az ALDI-vásárlás élményét is megtapasztalhatják az online felületen vásárlók.
Az online és offline szinergia megteremtése kapcsán már elérhetővé vált az oldalon az ALDI non-food választékának jelentős része és az áruházlánc – bolti árakkal egyező – akciós kínálata, valamint megjelent a közkedvelt kuponakciók online formája is – derült ki a cég sajtóközleményéből.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >