Új fizetési lehetőség nyílt meg az Aldinál

Az online bevásárlás egyre népszerűbb
A ROKSH megújult online felülete tovább növeli az ALDI online bevásárlásélményét. A felhasználóbarát, egyszerűen kezelhető menürendszerrel és a kiemelt termékek listázásának lehetőségével a vásárlók amellett, hogy könnyen és gyorsan összeállíthatják bevásárlókosarukat, időt és pénzt spórolhatnak meg – fogalmaztak.
A VÁSÁRLÓK KÖRÉBEN RENDKÍVÜL NÉPSZERŰVÉ VÁLT AZ ONLINE ÉLELMISZER-VÁSÁRLÁS, EZÉRT AZ ALDI ÉS A ROKSH SZÁMOS INNOVÁCIÓT HAJTOTT VÉGRE.
A fejlesztéseknek köszönhetően a személyes bevásárló mostantól a telefonos kapcsolattartás mellett az új, innovatív online egyeztetőfelületen is kommunikálhat a megrendelővel, ahol a felhasználó a helyettesítő termékek kiválasztása mellett további termékeket is a bevásárlókosarához tud adni, egészen addig, amíg a személyes bevásárló nem végez a csomag összeállításával.
A ROKSH az online felület megújítása és a kommunikációs lehetőségek bővítése mellett egy új fizetési opciót is bevezetett:
A TERMÉKEK UTÁNVÉTTEL IS MEGVÁSÁROLHATÓK, AZAZ A SZEMÉLYES BEVÁSÁRLÓNÁL, HELYSZÍNI BANKKÁRTYÁS FIZETÉSSEL SZINTÉN KIEGYENLÍTHETŐ A SZÁMLA.
A ROKSH nemcsak az ALDI gazdag élelmiszer választékát kínálja, hanem az ALDI-vásárlás élményét is megtapasztalhatják az online felületen vásárlók.
Az online és offline szinergia megteremtése kapcsán már elérhetővé vált az oldalon az ALDI non-food választékának jelentős része és az áruházlánc – bolti árakkal egyező – akciós kínálata, valamint megjelent a közkedvelt kuponakciók online formája is – derült ki a cég sajtóközleményéből.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon – így válasszunk okosan
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >Megháromszorozza területét a HGL a HelloParks Maglód megaparkban
Újabb 10 ezer négyzetméter területre írt alá bérleti szerződést a…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >