Új fenntarthatósági platformot indít a PepsiCo vevői részére
Pep+ Partners for Tomorrow néven indít a PepsiCo új platformot, amely vevői fenntarthatósági célkitűzéseinek megvalósítását támogató megoldásokat hivatott kínálni. Induláskor a platform az amerikai vevőkre fókuszál és a program 2024-ig a globális piacokra is kiterjedhet.
A program újrahasznosítható italtartók igény szerinti begyűjtését is magában foglalja, amelyekből aztán a PepsiCo újrahasznosított PET csomagolást készít.
Emellett partnereivel együttműködésben a PepsiCo re-pohár megoldásokkal is kísérletezik egyes piacokon azon célkitűzése megvalósítása érdekében, hogy 2030-ig valamennyi eladott PepsiCo termék 20%-át újrahasználható formában tudja kínálni.
Kapcsolódó cikkeink
Beszáll PepsiCo a „dirty soda” őrületbe – jön a Dirty Mountain Dew Cream Soda
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészséges üdítőmárkát dobott piacra Ben Stiller az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1,7 millió dollárból épít új gyárat a Red Bull Észak-Karolinában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: szeptemberben a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Európai Parlament új, szigorúbb meghatározást fogadott el a hús definíciójára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mézpróba 2025 – Rekorddíjak és küzdelmes év a hazai méhészeknél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >