Új fenntarthatósági platformot indít a PepsiCo vevői részére
Pep+ Partners for Tomorrow néven indít a PepsiCo új platformot, amely vevői fenntarthatósági célkitűzéseinek megvalósítását támogató megoldásokat hivatott kínálni. Induláskor a platform az amerikai vevőkre fókuszál és a program 2024-ig a globális piacokra is kiterjedhet.
A program újrahasznosítható italtartók igény szerinti begyűjtését is magában foglalja, amelyekből aztán a PepsiCo újrahasznosított PET csomagolást készít.
Emellett partnereivel együttműködésben a PepsiCo re-pohár megoldásokkal is kísérletezik egyes piacokon azon célkitűzése megvalósítása érdekében, hogy 2030-ig valamennyi eladott PepsiCo termék 20%-át újrahasználható formában tudja kínálni.
Kapcsolódó cikkeink
Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >