Új fenntarthatósági platformot indít a PepsiCo vevői részére
Pep+ Partners for Tomorrow néven indít a PepsiCo új platformot, amely vevői fenntarthatósági célkitűzéseinek megvalósítását támogató megoldásokat hivatott kínálni. Induláskor a platform az amerikai vevőkre fókuszál és a program 2024-ig a globális piacokra is kiterjedhet.
A program újrahasznosítható italtartók igény szerinti begyűjtését is magában foglalja, amelyekből aztán a PepsiCo újrahasznosított PET csomagolást készít.
Emellett partnereivel együttműködésben a PepsiCo re-pohár megoldásokkal is kísérletezik egyes piacokon azon célkitűzése megvalósítása érdekében, hogy 2030-ig valamennyi eladott PepsiCo termék 20%-át újrahasználható formában tudja kínálni.
Kapcsolódó cikkeink
Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >További cikkeink
November vége után is megmaradhat az árrésstop
Ahogyan arról mi is írtunk, meghosszabbította a kormány az élelmiszerek…
Tovább olvasom >Újabb pályázat segíti az élelmiszer-feldolgozást: húszmilliárd forintos keret nyílik ősszel
Az itthon megtermelt mezőgazdasági alapanyag minél nagyobb arányú, hatékonyabb és…
Tovább olvasom >Ezek a régió kedvenc péksüteményei: pizzás mini, sajtos pogácsa, hot dog
A magyaroknál a sajtos pogácsa a sláger a finompékárut vásárlók…
Tovább olvasom >