Új fenntarthatósági platformot indít a PepsiCo vevői részére
Pep+ Partners for Tomorrow néven indít a PepsiCo új platformot, amely vevői fenntarthatósági célkitűzéseinek megvalósítását támogató megoldásokat hivatott kínálni. Induláskor a platform az amerikai vevőkre fókuszál és a program 2024-ig a globális piacokra is kiterjedhet.
A program újrahasznosítható italtartók igény szerinti begyűjtését is magában foglalja, amelyekből aztán a PepsiCo újrahasznosított PET csomagolást készít.
Emellett partnereivel együttműködésben a PepsiCo re-pohár megoldásokkal is kísérletezik egyes piacokon azon célkitűzése megvalósítása érdekében, hogy 2030-ig valamennyi eladott PepsiCo termék 20%-át újrahasználható formában tudja kínálni.
Kapcsolódó cikkeink
Arculatot vált a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fehérjeforradalom: három új itallal bővíti funkcionális kínálatát a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb beruházással bővíti az üdítőital-gyártást a Carlsberg az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Töretlen a hazai termékek sikere a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rémisztő kisfilmmel szórakoztat Halloweenkor az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
