Új felső vezetők támogatják a Magyar Bankholding digitalizációs törekvéseit és kommunikációját
Két újabb neves szakértővel gazdagodik a Magyar Bankholding vezetősége: Pecsenye Roland, a fintech szektor elismert szakembere digitalizációért és operációért felelős vezérigazgató-helyettesként, Kutas István pedig kommunikációs vezetőként csatlakozik a bankcsoporthoz.
Október 1-jén csatlakozott Pecsenye Roland a Magyar Bankholding Zrt.-hez. A szakember digitalizációért és operációért felelős vezérigazgató-helyettesi pozícióban fogja segíteni dr. Vinnai Balázs elnöki tanácsadó munkáját. Pecsenye Roland vállalatvezetőként, mentorként és befektetőként több sikeres vállalkozás felvirágoztatásában vett részt az elmúlt másfél évtizedben, illetve jelentős globális tapasztalatokkal rendelkezik a fintech, M&A és befektetés területén. Pályafutása során különféle vezetői pozíciókban irányította olyan elektronikus pénzügyi szolgáltatások területén ismert vállalatok tevékenységeit, mint az IND Group, a Barion, valamint a Finastra (korábban: Misys). A szakember az elmúlt évek során számos európai fintech startupba fektetett be, emellett rendszeresen biztosít tanácsadást és mentorálást ismert inkubációs programok keretében.
Január 1-i hatállyal csatlakozik Kutas István a Magyar Bankholdinghoz mint kommunikációs vezető, aki a bankcsoport kiemelt ügyekért, kormányzati kapcsolatokért, ESG-fenntarthatóságért és kommunikációért felelős területét fogja erősíteni. A szakember az elmúlt három évben Magyar Telekom vállalati kommunikációs vezetője volt, ezt megelőzően pedig hét évig a Telenor vállalati kommunikációs és fenntarthatósági igazgatójaként tevékenykedett. Korábban öt évig dolgozott az E.ON több érdekeltségénél, kommunikációs vezetői karrierjét pedig a Béres Gyógyszergyárnál kezdte.
A Budapest Bank Zrt., az MKB Bank Nyrt. és a Takarék Csoport fúziójaként létrejött Magyar Bankholding Zrt. új vezetői a cégcsoport 2021 márciusában elfogadott, a három pénzintézet egyesítésére vonatkozó ötéves stratégia megvalósításán fognak tevékenykedni, amelynek célja az univerzális és piacvezető szerepre törekvő, a digitalizációban élenjáró bank felállítása.
Kapcsolódó cikkeink
Már tizenévesen elkezd befektetni és megtakarítani a Z generáció
Minden más generációnál hamarabb és nagyobb mértékben kezd befektetni a…
Tovább olvasom >A Finshape többségi tulajdont szerez Közép-Európa egyik vezető innovációs ügynökségében, a Direct People-ben
A Finshape, a digitális banki megoldások piacának vezető nemzetközi szolgáltatója…
Tovább olvasom >Nyugdíjba mehetnek a bankkártyák a fiatalok többsége szerint
A huszonévesek többsége ugyanolyan biztonságosnak tartja digitalizált kártyával történő okostelefonos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >