Új feladatok és vezetők a Borsodi Sörgyár irányításában
Átalakult a Borsodi Sörgyár Zrt. menedzsmentje: a korábbi marketingigazgató ismét ezt a területet irányítja, és új vezető csatlakozott a kereskedelmi szervezethez.
Mészáros Zsolt, aki marketing igazgatóként kezdte pályafutását a Borsodi Sörgyárban, majd az értékesítésben a Horeca és a Small Food területet irányította, most újra a marketing feladatok vezetője lett, miután Szirbek András távozott ebből a pozícióból.
Vladan Matic a Starbev szerbiai gyárából érkezik a tradicionális kereskedelmi igazgatói pozíció betöltésére. Ebben a feladatkörben Vladan irányítja majd a HoReCa, illetve a Small Food csatornákat Magyarországon.
Mészáros Zsolt 2007. januárjától kapta meg a marketingigazgatói pozíciót a Borsodi Sörgyárban. A szakember korábban széles körű tapasztalatot szerzett az FMCG termékek kommunikációjának területén, hiszen 13 évet töltött vezető marketing pozíciókban az Unilevernél. Karrierje a Borsodi Sörgyár Zrt. szervezetében az értékesítés területén folytatódott, 2008. április 1-jétől látta el a HoReCa és a Small Food csatornák irányítói feladatait.
A HoReCa és a Small Food csatorna irányítását tradicionális kereskedelmi igazgatói pozícióban Vladan Matic vette át, aki Szerbiából, a Starbev tulajdonában lévő Apatinska Sörgyárából érkezett. Vladan értékesítői igazgatói munkakörben komoly tapasztalatra tett szert Szerbiában, mialatt az általa vezetett csapat 10%-kal növelte az Apatinska Sörgyár piaci részesedését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >