Új, fehérjealapú termékeket vezet be a Nestlé a kulcsfontosságú piacokon
A vállalat a fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva a legkülönbözőbb táplálkozási igényeknek megfelelő megoldásokat fejlesztett. A cég új Vital Pursuit márkája alatt magas fehérjetartalmú ételeket kínál a GLP-1-et használók és a testsúlyuk kordában tartását célzó vásárlók számára.
A termékek között megtalálható a Vermont White Cheddar Mac & Broccoli Bowl, egy borsófehérjével készült, magas fehérjetartalmú tésztaétel. A termékcsalád 14 fagyasztott, készételt tartalmaz, köztük szendvicseket, pizzákat is, melyeket a cég Ohio állambeli kutatóközpontjában fejlesztettek.
A termékek tápanyagokban gazdag zöldségeket és teljes kiőrlésű gabonákat tartalmaznak, és az Egyesült Államokban, nagyobb kiskereskedőknél kaphatók.
Swen Rabe, a Nestlé németországi Singenben található élelmiszertermék technológiai központjának vezetője kiemelte, hogy a megfelelő fehérjebevitel a kiegyensúlyozott táplálkozás része, és a fogyasztók fehérjeigénye életkoruktól és étkezési preferenciáiktól függően változik.
A vállalat Indiában a Maggi egy új, csicseriborsólisztből készült, fehérjében és rostokban gazdag változatát dobta piacra. Emellett Chilében is kínál megfizethető fehérjeforrásokat kínál, többek között a Maggi Rindecarne növényi alapú húshelyettesítőt, mely adagonként dupla mennyiségű fehérjét tartalmaz.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 0,4 százalékkal haladta meg, az előző hónaphoz képest 0,5 százalékkal mérséklődött
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 0,4…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
A kiskereskedelmi forgalom márciusi megtorpanása csupán átmeneti, technikai jelenség, amelynek…
Tovább olvasom >Az euróövezetben lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése márciusban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >