Új, fehérjealapú termékeket vezet be a Nestlé a kulcsfontosságú piacokon

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 11. 07. 09:30

A vállalat a fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva a legkülönbözőbb táplálkozási igényeknek megfelelő megoldásokat fejlesztett. A cég új Vital Pursuit márkája alatt magas fehérjetartalmú ételeket kínál a GLP-1-et használók és a testsúlyuk kordában tartását célzó vásárlók számára.

A termékek között megtalálható a Vermont White Cheddar Mac & Broccoli Bowl, egy borsófehérjével készült, magas fehérjetartalmú tésztaétel. A termékcsalád 14 fagyasztott, készételt tartalmaz, köztük szendvicseket, pizzákat is, melyeket a cég Ohio állambeli kutatóközpontjában fejlesztettek.

A termékek tápanyagokban gazdag zöldségeket és teljes kiőrlésű gabonákat tartalmaznak, és az Egyesült Államokban, nagyobb kiskereskedőknél kaphatók.

Swen Rabe, a Nestlé németországi Singenben található élelmiszertermék technológiai központjának vezetője kiemelte, hogy a megfelelő fehérjebevitel a kiegyensúlyozott táplálkozás része, és a fogyasztók fehérjeigénye életkoruktól és étkezési preferenciáiktól függően változik.

A vállalat Indiában a Maggi egy új, csicseriborsólisztből készült, fehérjében és rostokban gazdag változatát dobta piacra. Emellett Chilében is kínál megfizethető fehérjeforrásokat kínál, többek között a Maggi Rindecarne növényi alapú húshelyettesítőt, mely adagonként dupla mennyiségű fehérjét tartalmaz.

Food Ingredients First

Kapcsolódó cikkeink