Új, fehérjealapú termékeket vezet be a Nestlé a kulcsfontosságú piacokon
A vállalat a fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva a legkülönbözőbb táplálkozási igényeknek megfelelő megoldásokat fejlesztett. A cég új Vital Pursuit márkája alatt magas fehérjetartalmú ételeket kínál a GLP-1-et használók és a testsúlyuk kordában tartását célzó vásárlók számára.
A termékek között megtalálható a Vermont White Cheddar Mac & Broccoli Bowl, egy borsófehérjével készült, magas fehérjetartalmú tésztaétel. A termékcsalád 14 fagyasztott, készételt tartalmaz, köztük szendvicseket, pizzákat is, melyeket a cég Ohio állambeli kutatóközpontjában fejlesztettek.
A termékek tápanyagokban gazdag zöldségeket és teljes kiőrlésű gabonákat tartalmaznak, és az Egyesült Államokban, nagyobb kiskereskedőknél kaphatók.
Swen Rabe, a Nestlé németországi Singenben található élelmiszertermék technológiai központjának vezetője kiemelte, hogy a megfelelő fehérjebevitel a kiegyensúlyozott táplálkozás része, és a fogyasztók fehérjeigénye életkoruktól és étkezési preferenciáiktól függően változik.
A vállalat Indiában a Maggi egy új, csicseriborsólisztből készült, fehérjében és rostokban gazdag változatát dobta piacra. Emellett Chilében is kínál megfizethető fehérjeforrásokat kínál, többek között a Maggi Rindecarne növényi alapú húshelyettesítőt, mely adagonként dupla mennyiségű fehérjét tartalmaz.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >