Új, fehérjealapú termékeket vezet be a Nestlé a kulcsfontosságú piacokon
A vállalat a fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva a legkülönbözőbb táplálkozási igényeknek megfelelő megoldásokat fejlesztett. A cég új Vital Pursuit márkája alatt magas fehérjetartalmú ételeket kínál a GLP-1-et használók és a testsúlyuk kordában tartását célzó vásárlók számára.
A termékek között megtalálható a Vermont White Cheddar Mac & Broccoli Bowl, egy borsófehérjével készült, magas fehérjetartalmú tésztaétel. A termékcsalád 14 fagyasztott, készételt tartalmaz, köztük szendvicseket, pizzákat is, melyeket a cég Ohio állambeli kutatóközpontjában fejlesztettek.
A termékek tápanyagokban gazdag zöldségeket és teljes kiőrlésű gabonákat tartalmaznak, és az Egyesült Államokban, nagyobb kiskereskedőknél kaphatók.
Swen Rabe, a Nestlé németországi Singenben található élelmiszertermék technológiai központjának vezetője kiemelte, hogy a megfelelő fehérjebevitel a kiegyensúlyozott táplálkozás része, és a fogyasztók fehérjeigénye életkoruktól és étkezési preferenciáiktól függően változik.
A vállalat Indiában a Maggi egy új, csicseriborsólisztből készült, fehérjében és rostokban gazdag változatát dobta piacra. Emellett Chilében is kínál megfizethető fehérjeforrásokat kínál, többek között a Maggi Rindecarne növényi alapú húshelyettesítőt, mely adagonként dupla mennyiségű fehérjét tartalmaz.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >