Új éttermi szolgáltatást vezetett be a Munch

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 07. 16. 11:43

Elindult a Munch Club, amely exkluzív éttermi 1+1 Dealekkel és extra kedvezményes ételmentéssel vár Budapest szerte. Az új szolgáltatás gasztronómiai felfedezőútra hívja a felhasználókat, hogy ezáltal népszerűsítse a közös étkezések örömét és még kedvezőbbé tegye az ételmentést. A partnerek között megtaláljuk már a Fragola-t, a Mazel Tovot, a Burger King egyes egységeit, az Indigo Express-t, a Tapassiot, illetve a világbajnok pizzákat készítő Forni di Napolit. A Munch mostantól az ételmentés mellett étteremfelfedezést is jelent A Munch Club-on keresztül exkluzív éttermi élményektől kezdve, nemzetközi márkákon át, a rejtett helyi kincsekig, mindenféle ebéd és vacsoralehetőséget felfedezhetnek a tagok.

Jelenleg több mint 100 vendéglátóhely várja egyedi ajánlatokkal azokat, akik számára az étkezés egyben kikapcsolódás vagy gasztrokaland is. Az új szolgáltatás Budapesten érhető el jelenleg és az új partnerek csatlakozásával fogják folyamatosan kiterjeszteni országszerte. „Gyerekkorom óta családi hagyomány nálunk az étterembe járás – számunkra ez mindig közös élmény volt. Szenvedélyesen hisszük a Munch csapattal, hogy az étkezés kapcsolódás, felfedezés és közösségi pillanat is. Amikor a Munch elindult a COVID alatt, rengeteg történetet hallottunk arról, hogy a muncholás nemcsak az ételmentésről, hanem arról is szól, hogy újra felfedezzük: minden falat mögött emberek és történetek állnak. A karantén után sokan elfelejtették ezt, miközben a digitális világ egyre inkább háttérbe szorította a közös étkezéseket.

A Munch Clubbal ezt szeretnénk visszahozni – újra előtérbe helyezni a találkozásokat, az étel iránti tiszteletet, és azt az elköteleződést, hogy a pazarlás helyett a felfedezést, a jelenlétet és a tudatosságot választjuk.” – mondta Perepelica Kirill a Munch társalapítója. A Munch alapítói hisznek abban, hogy a közös pillanatok és a minőségi időtöltés fontosabb, mint valaha. Minden partnernél elérhetőek 1+1 Dealek, így a Munch Club tagok egy fogás áráért kettőt kaphatnak.

Ezenkívül a vendéglátóhelyek további, csak a Munch Club tagok számára elérhető ajánlatokat is biztosítanak. A Dealek ezáltal egy jó apropót adnak arra, hogy összeüljünk barátokkal, kollégákkal vagy a párunkkal, egy-egy tányér finom étel társaságában. Az ételmentő startup új kezdeményezése mögött a felfedezés iránti vágy, az étterembe járás öröme és az étel szeretete áll. Hogyan működik a Munch Club? A Munch Club működése rendkívül egyszerű. Az előfizetés után az applikációban érhetjük el és foglalhatjuk le a Dealeket. Az ételmentő Munchokkal ellentétben azonban nem az alkalmazásban kell fizetni, hanem a helyszínen, az adott partnernél. Egy asztaltársaság egy Dealt tud felhasználni és egy étteremben tipikusan 7 vagy 30 naponta beváltható ugyanaz az ajánlat. Rendeléskor a vendégnek jeleznie kell, hogy Munch Club tag, és a Deal leírásának megfelelően választhat ételt. A két éves tagság jelenleg havi 990 forintos díjtól indul, így a legtöbb esetben ha minden hónapban beváltunk egy Dealt, megtérül a két éves tagsági díj.

„Azért csatlakoztunk a Munch Club-hoz, mert valódi gasztronómiai élményt láttunk meg benne. Nekünk a minőség és az innováció rendkívül fontos és ez a két tulajdonság abszolút találkozik az együttműködésünkben. Reméljük, hogy sok Munch Club tag fog majd nálunk Európa és világbajnok pizzákat kóstolni.”

– nyilatkozta Kárász Krisztián a Forni di Napoli tulajdonosa.

A klubtagság másik előnye a visszatérítési funkció. A Munch Club tagjai minden ételmentő Munch csomag árának egy részét visszakapják Munch Money formájában, amit újabb csomagok megvásárlásához használhatnak fel. Ezáltal a tagok havi 2000 Ft értékben kaphatnak visszatérítést (ami akár több Munch csomag ára), így még több csomagot menthetnek meg, és még könnyebben hozzájárulhatnak a fenntarthatósághoz. 1 Egy applikáció, még több tudatos ajánlat Az évek során bebizonyosodott, hogy a Munch felhasználóknak az ételmentés mellett éppen a felfedezés öröme adja a pluszt és igénylik a változatosságot, miközben egy tudatos közösséget építenek.

A Munch Club nem az első újdonság, amellyel színesítette a kínálatát az ételmentő applikáció. A Munch Market tavaly vált széleskörben elérhetővé, ezzel pedig egy szintén évek óta visszatérő visszajelzésre reagáltak: a Munch Market-en keresztül kiszállítással lehet ételt menteni, bárhol, bármikor. Olyan termékek és meglepetés boxok közül válogathatunk pénztárcabarát áron, amelyek közeli lejárat, szépséghiba, szezonalitás, vagy lassú forgási sebesség miatt eredeti áron nem találtak gazdára.

Kapcsolódó cikkeink