Új és régi-új termék a Pöttyös családban
Egy igazi újdonsággal és egy időszakos sikertermék újbóli szezonális bevezetésével készült fel az őszi–téli szezonra a Pöttyös.Már tavasszal meghódította a hűtött tejdesszert szerelmeseit a Pöttyös Túró Bonbon, ezért közkívánatra az őszi–téli időszakban ismét visszakerül a hűtőpultokra.
Idén ősszel egzotikus hatások az uralkodók: a hűtőpolcok új sztárja október elejétől a kókuszos Pöttyös Túró Rudi. A kókuszos Pöttyös Túró Rudi termékbevezetést in-store kampánnyal, a hipermarketekben 7+1 multipackkal (7 db 30 grammos natúr Pöttyös mellé 1 kókuszos az ajándék) és internetes hírlevéllel támogatja a Friesland Hungária zRt. A 30 grammos kiszerelés mellett állandó termék lesz az 5×30 gramm multipack is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >