Új értékesítési vezető az Alföldi Tej Kft.-nél
2021 júniusától új vezető irányítja az Alföldi Tej Kft. értékesítési tevékenységét: Hang Csaba, a vállalat eddigi kiemelt ügyfélkapcsolati menedzsere veszi át Dobrovoczky István feladatkörét.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/05/Hang_Csaba-200x300.jpg)
Hang Csaba
Dobrovoczky István – eddigi kereskedelmi és marketing igazgató – 15 év sikeres közös munka után, saját döntése alapján elhagyja a vállalatot, pályafutását egy újonnan induló start-up cégnél folytatja tovább.
„Az Alföldi Tej munkatársai és tulajdonosai nevében nagyon köszönöm Dobrovoczky István elkötelezett másfél évtizedes munkáját, ő álmodta meg és vezette be a hazai piacon talán legsikeresebb két tejmárkát, a „Magyar” és a „Riska” brandünket, amivel hozzájárult cégünk sikereihez. Új munkájához mindannyiunk nevében sok sikert kívánok”
– mondta Rózsás Mónika, az Alföldi Tej Kft. ügyvezetője.
Hang Csaba kilenc éve dolgozik az Alföldi Tej Kft.-nél kiemelt ügyfélkapcsolati menedzserként. Az ezt megelőző 17 évben a British American Tobaccónál, a Sole Hungária Rt.-nél, a Stollwerck Budapest Kft.-nél és a Rauch Hungária Kft.-nél szerzett széles körű tapasztalatot az FMCG szektorban, továbbá több évtizedes kereskedelmi és vezetői gyakorlattal rendelkezik.
„Az a célom, hogy tovább növeljem az Alföldi Tej Kft. értékesítését. Kiemelt hangsúlyt fordítok jól ismert márkáink hírnevének erősítésére, illetve termékeink még szélesebb körű elérhetőségére. A piaci igények alapján bővítjük termékfejlesztésünket, és új, kiváló minőségű tejtermékekkel szolgáljuk ki partnereinket és a magyar fogyasztókat”
– mondta Hang Csaba kinevezése kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
Személyesen vagy online?
Az elmúlt években a koronavírus számos országban, így hazánkban is…
Tovább olvasom >Századvég: februárban tovább javult a vállalatok és a háztartások konjunktúraérzete
A lakosság és a vállalkozások konjunktúraérzete is javult februárban a…
Tovább olvasom >Aktuális ellátásiláncmenedzsment-kihívások az élelmiszeriparban
Az ellátásilánc-menedzsment krízishelyzetekben stratégiai jelentőséggel bír a gyártó vállalatok számára.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Valentin-napra is jó program lehet piros fényben játszani
A február sokak számára az év egyik leglehangolóbb hónapja. A…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >3,3 millió forint gyűlt össze az OMV és a Máltai Szeretetszolgálat 2024-es kampányában
Az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat újabb sikeres…
Tovább olvasom >