Új értékesítési vezető a SPAR-nál
2015. március 9-én Szalay Zsoltot nevezték ki az INTERSPAR hipermarketekért felelős értékesítési vezetővé a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél.
Szalay Zsolt öt hónapja csatlakozott a SPAR Magyarországhoz, március 9-i kinevezése óta pedig értékesítési vezetőként az INTERSPAR hipermarketekért felel. A szupermarketekért felelős vezető a jövőben is Delbó Lajos, míg a franchise értékesítési vezető Csermák Gergely.
Szalay Zsolt 1971-ben született Orosházán. Egyetemi tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetemen kezdte, majd a strasbourgi Robert Schuman Egyetemen és a St.Galleni Egyetemen folytatta. Ezt követően útja először Zürichbe vezetett, ahol hat hónapos szakmai gyakorlatot végzett a Mercedes-Benznél, majd a L’Oréal Magyarországnál helyezkedett el termékmenedzserként. Később megfordult a Porsche Hungáriánál és a Michelin Európánál is: az előbbi helyszínen marketing menedzseri, az utóbbi helyszínen marketing vezetői pozícióban. 2002-ben csatlakozott a MOL csapatához, ahol 2006-tól kizárólag kiskereskedelmi területet érintő pozíciókat töltött be: előbb közel 4 évig dolgozott a MOL Románia ügyvezetőjeként Bukarestben, később pedig Olaszországban, az ottani leányvállalat felelős vezetőjeként. Magyarországra 8 év távollét után, 2013-ban tért vissza.
Szalay Zsolt Budapesten él feleségével és két kislányával.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata tíznél is…
Tovább olvasom >Új és megújuló SPAR-áruházak
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: mintegy 580…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >