Új értékesítési vezető a SPAR-nál
2015. március 9-én Szalay Zsoltot nevezték ki az INTERSPAR hipermarketekért felelős értékesítési vezetővé a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél.
Szalay Zsolt öt hónapja csatlakozott a SPAR Magyarországhoz, március 9-i kinevezése óta pedig értékesítési vezetőként az INTERSPAR hipermarketekért felel. A szupermarketekért felelős vezető a jövőben is Delbó Lajos, míg a franchise értékesítési vezető Csermák Gergely.
Szalay Zsolt 1971-ben született Orosházán. Egyetemi tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetemen kezdte, majd a strasbourgi Robert Schuman Egyetemen és a St.Galleni Egyetemen folytatta. Ezt követően útja először Zürichbe vezetett, ahol hat hónapos szakmai gyakorlatot végzett a Mercedes-Benznél, majd a L’Oréal Magyarországnál helyezkedett el termékmenedzserként. Később megfordult a Porsche Hungáriánál és a Michelin Európánál is: az előbbi helyszínen marketing menedzseri, az utóbbi helyszínen marketing vezetői pozícióban. 2002-ben csatlakozott a MOL csapatához, ahol 2006-tól kizárólag kiskereskedelmi területet érintő pozíciókat töltött be: előbb közel 4 évig dolgozott a MOL Románia ügyvezetőjeként Bukarestben, később pedig Olaszországban, az ottani leányvállalat felelős vezetőjeként. Magyarországra 8 év távollét után, 2013-ban tért vissza.
Szalay Zsolt Budapesten él feleségével és két kislányával.
Kapcsolódó cikkeink
Új és megújuló SPAR-áruházak
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: mintegy 580…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >