Új értékesítési vezető a SPAR-nál
2015. március 9-én Szalay Zsoltot nevezték ki az INTERSPAR hipermarketekért felelős értékesítési vezetővé a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél.
Szalay Zsolt öt hónapja csatlakozott a SPAR Magyarországhoz, március 9-i kinevezése óta pedig értékesítési vezetőként az INTERSPAR hipermarketekért felel. A szupermarketekért felelős vezető a jövőben is Delbó Lajos, míg a franchise értékesítési vezető Csermák Gergely.
Szalay Zsolt 1971-ben született Orosházán. Egyetemi tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetemen kezdte, majd a strasbourgi Robert Schuman Egyetemen és a St.Galleni Egyetemen folytatta. Ezt követően útja először Zürichbe vezetett, ahol hat hónapos szakmai gyakorlatot végzett a Mercedes-Benznél, majd a L’Oréal Magyarországnál helyezkedett el termékmenedzserként. Később megfordult a Porsche Hungáriánál és a Michelin Európánál is: az előbbi helyszínen marketing menedzseri, az utóbbi helyszínen marketing vezetői pozícióban. 2002-ben csatlakozott a MOL csapatához, ahol 2006-tól kizárólag kiskereskedelmi területet érintő pozíciókat töltött be: előbb közel 4 évig dolgozott a MOL Románia ügyvezetőjeként Bukarestben, később pedig Olaszországban, az ottani leányvállalat felelős vezetőjeként. Magyarországra 8 év távollét után, 2013-ban tért vissza.
Szalay Zsolt Budapesten él feleségével és két kislányával.
Kapcsolódó cikkeink
10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
Ma már a sport messze nem pusztán szponzorációs felület: komplex,…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >