Új értékesítési igazgató a HEINEKEN Hungáriánál
Új igazgató irányítja a HEINEKEN Hungária értékesítési tevékenységét november 1-től. Gheorghe Andresz Aradról költözik Budapestre, és értékesítési igazgatóként irányítása alá tartozik majd a vállalat teljes kereskedelmi területe. Feladata a HEINEKEN Hungária sikeres értékesítési stratégiájának folytatása és fejlesztése lesz.
Gheorghe Andresz 43 éves, rutinos kereskedelmi szakember. A Cosmos Trading multinacionális nagykereskedelmi vállalatnál kezdte pályafutását, majd az Unilevernél töltött be vezető kereskedelmi pozíciókat. 2005-ben csatlakozott a HEINEKEN-hez, a romániai leányvállalat értékesítési menedzsereként irányította az on- és off trade üzleti tevékenységeket a Bánát-Kőrös régióban.
Hatékony indirekt értékesítési stratégiát alakított ki és hajtott végre, valamint sikeresen fejlesztette és irányította az értékesítési csapatot. Eredményei közé tartozik, hogy biztosította az elvárt jövedelmezőséget a HEINEKEN prioritásai szerint. Nagyszerűen használta fel a rendelkezésére álló regionális erőforrásokat és kiváló kapcsolatot alakított ki partnereivel.
Gheorghe Andresz Benedek Lászlót váltja az igazgatói poszton, aki kilenc év sikeres munka után távozott a HEINEKEN-től. Irányítása alatt a vállalat növekvő adóterhek és csökkenő kereslet mellett is képes volt erősíteni üzleti pozícióit. Az elmúlt évek több jelentős sikerében oroszlánrésze volt, ekkor vált a Soproni az ország legnépszerűbb sörmárkájává, valamint számos innovatív termék, ciderek és radlerek jelentek meg az üzletek polcain. Az innovációra épülő üzleti modellnek köszönhetően a HEINEKEN Hungária a nehéz gazdasági helyzet ellenére javítani tudta pozícióit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >