Új értékesítési igazgató a Coca-Cola HBC Magyarországnál
2019 januárjától a görög Yiannis Kesisoglou a Coca-Cola HBC Magyarország új országos értékesítési vezetője – olvasható a Világgazdaság Online-on. Elődje, Galántai György 2019. február 12-től a cégcsoport romániai leányvállalatánál kapott új megbízást, értékesítési igazgatói pozícióban.
A 28 országban jelenlevő Coca-Cola HBC egyik tapasztalt vezetője érkezett a cégcsoport legnagyobb exportőrének, a két palackozóüzemmel rendelkező magyarországi vállalat értékesítési csapatának élére – áll a cég közleményében.
Yiannis Kesisoglou 2005-ben csatlakozott a görögországi vállalathoz, ahol a kiemelt ügyfelekért és az értékesítési csatornákért felelt, az elmúlt két évben pedig account menedzserként ért el kiemelkedő eredményeket. A nevéhez köthető a helyi kiskereskedelmi struktúra átalakítása, a kölcsönös értékteremtés alapelvén nyugvó programok elindítása és végrehajtása, ezen keresztül a kiemelt vevőpartneri kapcsolatok továbbfejlesztése. Irányítása alatt jelentősen nőtt a cégcsoport görögországi vállalatának árbevétele.
Magyarországon elődje, Galántai György fektette le a portfólióbővítésen alapuló növekedés alapjait. Ő februártól értékesítési igazgatóként folytatja karrierjét Romániában.
– Öröm és kihívás is számomra Galántai György nyomdokaiba lépni és az itteni kiemelkedő munkát tovább folytatni. Számos izgalmas kihívás elé nézek, többek között csapatommal hozzájárulhatok ahhoz, hogy a Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöjjön létre 2020-ra Magyarországon – emelte ki Yiannis Kesisoglou. Hozzátette, a cégcsoporton belül is példaértékűnek számítanak a magyarországi értékesítési eredmények, amelyek a széles, minden fogyasztási alkalomra terméket kínáló portfóliónak is köszönhetők. „Már jelenleg is majdnem százféle termék szerepel a kínálatunkban, a cukorcsökkentési vállalásainkkal összhangban ezek közel fele kalóriamentes vagy alacsony kalóriatartalmú” – folytatta az értékesítési igazgató hangsúlyozva, hogy a növekedés felpörgetésében emellett fontos szerepet játszik a vevőközpontúság és a folyamatos innováció is. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >